پایگاه خبری صبح بافق

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ اتاق اصناف شهرستان بافق در خصوص فعالیت اصناف در هفته جاری ازاطلاعیه ای صادر کرد. باسلام وتحیت وقدردانی از همکاری کلیه صنوف وکسبه محترم بازار که در این شرایط فراگیر بیماری کرونا با همکاری واستقامت خود در راستای حفظ سلامت همشهریان متحمل زحمت شده اند کمال سپاسگزاری را داریم وامیدواریم باهمکاری وقانون مداری هرچه زود تر شاهد روزهای خوب وشکوفایی مجدد باشیم. بدیهی است در این راستا وبراساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان از مورخ ۱۰/۸/۱۳۹۹لغایت ۱۶/۸/۱۳۹۹ ساعت کاری اصناف شهرستان به شرح ذیل اعلام می‎گردد:
  • فعالیت کلیه واحدهای صنفی به استثنای نانوایان، لبنیات وسوپر مارکت ها از صبح شروع و تا ساعت ۱۶:۳۰ بصورت یکسره می‎باشد وپس از این ساعت هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت.
  • شروع به کار فروشگاه‎های بزرگ زنجیره ای از صبح تا ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود وپس از آن نیز تعطیل می‎باشند.
  • فعالیت کلیه رستوران ها، فست فودها وکافی شاپ ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از صبح تا ساعت ۱۶:۳۰ به صورت بیرون برمجاز به فعالیت هستند وپس از آن نیز تعطیل می‎باشند.
لازم بذکر است صنوف لبنیات وسوپر مارکت مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۳  وپس از آن تعطیل نیز میباشند. واحدهای صنفی متخلف توسط واحد بازرسی ستاد کرونای شهرستان پلمپ می‎گردد. غلامرضا طالعی رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق

ارسال دیدگاه