پایگاه خبری صبح بافق

۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ محسن سلیمی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور در سفر یکروزه به بافق به همراه فرماندار، مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر(عج) و پیمانکار از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بازدید و از نزدیک در روند احداث این پروژه قرار گرفت.

محسن سلیمی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به حمایت همه جانبه شهرستان و پیشرفت فیزیکی پروژه با تمام توان از پروژه در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دفاع می کنم و مشکلی برای تامین اعتبار وجود ندارد تمام توان خود را به کار می‌بریم تا ظرف پایان سال عملیات ساختمانی به پایان برسد و ظرف دو ماه اول سال ۱۴۰۰ تجهیز و راه اندازی شود.

یحیی دامن خشک مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز گفت: ظرف هفته آینده کاشی و سرامیک پروژه وارد کارگاه خواهد شد و خرید آسانسور ها و تجهیزات کامل موتورخانه و چیلر را ظرف دو هفته آینده شروع می کنیم.

عبدالله پور نماینده پیمانکار هم گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر در پروژه فعال هستند و این تعداد را در زمان نصب کاشی و سرامیک و موتورخانه به ۱۰۰ نفر خواهیم رساند.

فرماندار بافق نیز ضمن تشکر ویژه از محسن سلیمی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت بابت حسن نیت کامل برای تکمیل پروژه گفت: شرایط برای اتمام و تجهیز پروژه کاملا مهیا و هیچ عذر و بهانه ای جهت تکیمل نشدن این پروژه در موعد مقرر پذیرفتنی نیست.

لازم به ذکر است پیش بینی و پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است این پروژه تا پایان سال تکمیل و تا اردیبهشت سال آینده تجهیز و به بهره برداری برسد.

در پایان این بازدید حاضرین از مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) نیز بازدید کردند. انتهای پیام/

ارسال دیدگاه