پایگاه خبری صبح بافق

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ جمعی از کارکنان  قراردادی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی  طی پیامی  به حمید رحیمی بافقی  مدیرعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران ، ضمن  آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای وی، از حسن نیت و تلاش مجدانه مدیرعامل و سایر همکاران دلسوز و مخلص  که در راستای بهبود وضعیت معیشت  نیروهای قراردادی این شرکت همت گماردند، قدردانی و سپاسگزاری نمودند.

در متن این پیام آمده است :

جناب آقای مهندس حمید رحیمی بافقی

مدیریت محترم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

با سلام و دعاي خير

ما افتخار مي كنيم كه شما همواره در برنامه هاي خود همكاران را سرمايه هاي اصلي شركت مي دانيد و با ايجاد رفاه و امنيت شغلي براي كاركنان از مطالبات قانوني آنها دفاع مي كنيد.

برهمين اساس ما كارکنان قراردادی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق مراتب سپاس و قدرداني خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالي به دليل توجه مستمر به معیشت و حقوق كارکنان در تمامي زمينه ها ، اعلام مي داريم.

بي شك توجه شما به كارکنان قراردادی  اين مجموعه در كنار ديگر كاركنان مجتمع ، اعتماد به نفس و شوق و تلاش آنها را در انجام وظايف محوله دوچندان كرده است و همگي ما داشتن مدير عاملي چون حضرتعالي را به ديده منت دعا خواهيم كرد .

رفتار همراه با محبت شما ، كلمات پرمهر ، لبخندهاي واقعي و دوستانه ، راهنمائي هاي كارشناسانه ، حمايتهاي همه جانبه و همكاري هاي بي دريغ شما را جز با دعاي خير و تلاش مضاعف نمي توانيم جبران كنيم.

ضمن سپاس و قدرداني از درگاه خداوند تبارك و تعالي ، توفيق روزافزون شما برادر بزرگوار را خواستاريم و اميدواريم در تمامي عرصه هاي زندگي موفق و سربلند باشيد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه