پایگاه خبری صبح بافق

۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ کارگروه توسعه شهرستان بافق با حضور دکتر مهران فاطمی استاندار یزد، مدیران کل استانداری و ادارات استان، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، صمیمی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

علی قاسمی رئیس شورای کارگری شرکت سنگ آهن مرکزی در این نشست گفت: بحث اصلی در شرکت سنگ آهن مرکزی خوراک است و اگر خوراک نداشته باشیم آینده ای برای شهر نمی شود پیش بینی کرد واین بحث تامین خوراک و معدن چاه گز را به جد پیگیری کنید.

وی در ادامه افزود: ای کاش رئیس جمهورر سفری هم به شهرستان بافق داشت و از نزدیک شاهد تعطیل بودن چند کارخانه از جمله خردایش با۶۰۰ و آگلومراسیون با ۷۰۰ نیرو را به خاطر عدم وجود خوراک بود و شخصا پیگیر راه اندازی آن می شد.

قاسمی به مشکلات زمین کارگران اشاره و بیان داشت: زمینی به میزان ۲۰۰ هکتار است که مقدمات آن انجام شده ولی مشکل آب دارد که از شما تقاضامندیم دستور صدور مجوز اب را صادر کنید که هم کارگران و هم فرهنگیان شهرستان بتوانند از این موضوع ذینفع شوند.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن در پایان در خصوص مجوز فولاد اسفنجی تصریح کرد: مجوز فولاد اسفنجی شرکت سنگ آهن مشکل محیط زیست دارد و خواهان حل آن هستیم و ما نمی توانیم سنگ را در این منطقه تولید و سود آن را اشخاص دیگری ببرند که خواهشمندیم مدیرکل محیط زیست مجوز آن را صادر کنند. باید شرکت سنگ آهن ذینفع باشد تا هرگونه ارزش افزوده و سود آن برای مجموعه و شهرباشد.

انتهای پیام/ع

ارسال دیدگاه