پایگاه خبری صبح بافق

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی ۳، رزمایش تخصصی جهادی دامپزشکی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی و بسیج سازندگی به منظور خدمت رسانی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار برگزار گردید.

فرزانه سالاری رییس دامپزشکی بافق، هدف از برگزاری این رزمایش را خدمت رسانی رایگان به دامداران و تولیدکنندگان در حوزه واکسیناسیون جمعیت دامی و طیور علیه بیماریها، درمان دام، آموزش و ترویج عنوان کرد.

سالاری ضمن اشاره به برگزاری جلسات آموزشی ویژه مروجین و همیاران جهادی ادامه داد:در این رزمایش علاوه بر ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی, در جهت افزایش سطح آگاهی عموم کارگاه های آموزشی با عنوان آشنایی با بیماری های مشترک، آشنایی با ذبح اسلامی دام و نکات بهداشتی مرتبط با سلامت فراورده های خام دامی توسط مروجین جهادی آموزش دیده و روحانیون مستقر در روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.

سالاری درپایان این اقدامات را در تحقق شعار«مهار تورم، رشد تولید» مهم برشمرد و افزود:این رزمایش به منظور ایجاد امنیت غذایی و تداوم ایمنی در دام ها و پیشگیری از بیماری های دامی توسط جهادگران بسیجی دامپزشکی برگزار گردید و همزمان با اجرای واکسیناسیون در دامها، آموزش چهره به چهره مباحث بهداشتی و نکات مرتبط با بیماریهای مشترک بین انسان و دام ویژه بهره برداران نیز ارائه گردید.

(روابط عمومی دامپزشکی شهرستان بافق)

ارسال دیدگاه