پایگاه خبری صبح بافق

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

بسمه تعالی

به شکرانه ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق حجه السلام والمسلمین رضا سعادتفر در سه سال حضور ایشان و درک بالا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین ظرفیت ها و نقاط قوت و ضعف شهرستان بافق و خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور مختلف شهرستان بر خود وظیفه دانستیم تا از طرف مردم متدین شهر عالم پرور بافق از ایشان تشکر و قدردانی نماییم.

شور شیرین تلاش خاضعانه ایشان در گفتمان سازی شهر تراز انقلاب، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردایشان خواهد بود.

امیدواریم با توکل به خداوند منان و توسل به اهلبیت عصمت و طهارت در همه عرصه های زندگی مشحون از عطر خوش نواز الهی باشند و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی دین مبین اسلام ، گام های مستحکم و مستمری را بردارند و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیاء و اولیا و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورشان باشد.

همچنین صمیمانه انتصاب پر خیر و برکت حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید عباس حسینی که به زیور علم و اخلاق و اخلاص آراسته اند را تبریک عرض می نماییم. رجاء واثق دارد حضور ارزشمند ایشان در خطّه نخبه پرور و دیار شهیدان سرافراز و فرهیختگان پر افتخار، فصل هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی منطقه و مبارزه با نفاق می گشاید.

در پایان ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای جنابعالی امید است با تشکیل شبکه فعالین فرهنگی و مذهبی و اجرای طرح های نوآورانه فرهنگی مرجعیت وحدت شده و گام های برداشته شده توسط السابقون این حوزه ی مدیریتی ارزشمند را دوچندان کرده و با سرعتی در خور شهرستان پیشرفت حوزه های اعتقادی و فرهنگی و تسهیل کننده پیشرفت حوزه های صنعتی و اقتصادی شهرستان باشند.

کانون توسعه ارزشها شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه