پایگاه خبری صبح بافق

۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از آغاز ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ خبر داد.

 

دکتر بابک تشکری با اعلام این خبر افزود: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۷ آبان ماه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

 

تشکری ادامه داد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا روز شنبه ۱۳ آبان ماه است و متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

 

دکتر تشکری تاکید کرد : ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل می شود که در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایند.

 

بابک تشکری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به عنوان دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین، یکی از موفق ترین، مجهزترین واحدهای دانشگاهی استان یزد می باشد که دارای ۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشد. 

 

او ادامه داد، این رشته ها شامل: مهندسی مکانیک، مکاترونیک، مهندسی معماری، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی برق، مدیریت صنعتی و تحقیقات آموزشی می باشد.

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بافق ادامه داد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۳۵۳۸۴۲۳۲۶۱ و ۰۹۱۳۰۰۱۷۳۷۰ تماس بگیرند.

 

گفتنی است آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان در این آزمون از مهرماه ۱۴۰۳ جذب دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خواهند شد.

ارسال دیدگاه