پایگاه خبری صبح بافق

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ در دومین روز از هفته مبارک بسیج گفتگویی با سرکار خانم “زهرا مسلمان” فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بافق ترتیب داده شده است که در ذیل به آن اشاره می‌شود.

وی مهمترین رسالت بسیج خواهران را احیا هویت زن مسلمان و معرفی زنان الگوی سوم که حضرت آقا حفظه الله درجمع خانم‌ها مکرر به آن تاکید داشتند عنوان کرد و افزود: تربیت دختران و مادران فاطمی از طریق برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده، کلاس‌های سبک زندگی اسلامی، ترغیب و تشویق به حجاب زینبی، شناسایی و معرفی شهدای زن شاخص و حتی زنان الگو در عصر حاضر به این هدف ما شکل و محتوا می‌بخشد.

مسئول بسیج جامعه زنان در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی در راستای جهاد تبیین انجام گرفته است، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی خاص شورای حوزه، پایگاه و حلقه‌های صالحین، برپایی نمایشگاه‌های پوستر جهاد تبیین در مکان‌های عمومی از جمله تفرجگاه آبشار، پارک تفریحی آهنشهر و نیز درب ورودی امامزاده عبدالله (ع) با موضوعات نقش خواص بی بصیرت و عفاف و حجاب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اقدام‌دیگر شناسایی افراد توانمند و معرفی آنان به دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه جهت شرکت در دوره هادیان سیاسی می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) پویش هر بسیجی یک خدمت را به عنوان شاخص برنامه‌های درحال اجرا نام برد و افزود: مسابقه طراحی پوستر با موضوع (مظلومیت غزه، زن مسلمان و هفته بسیج)، نمایشگاه زنان کارآفرین شهرستان با همکاری بسیج سازندگی، بازدید علمی از رصد ستارگان، کلاس‌های خانواده مقاوم با موضوعات اصلاح الگوی مصرف، اجرای طرح ترنم بهشتی ویژه مادران جهت تربیت کودکان زیر ۶ سال و. در هفته بسیج در حال برگزاری است.

بانوی بسیجی در این پرسش که آیا داوطلب اعزام به غزه هستید؟ پاسخ داد: اگر شرایط ویژه بانوان فراهم باشد؛ مطمئنا من هم استقبال خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردمی از دل خود جامعه هست که در گام اول انقلاب نقش و حضورش در عرصه‌های گوناگون برای همگان واضح بود و هم اکنون نیز با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم حضور بسیج و روحیه انقلابی و جهادی پشتوانه اصلی این نظام می‌باشد و سند اعتلای ده ساله بسیج خود نشان دهنده اثر بخشی این نهاد در جامعه است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بافق شعار خود را علیه جنایات اسراییل در فلسطین با عنوان “من یک بسیجی ام” اینگونه اعلام داشت:
هنگام پیروزی ما می‌رسد
آزادی قدس فرا می‌رسد‌ای قدس به تو از دور سلام
الیوم یوم انتقام

ارسال دیدگاه