پایگاه خبری صبح بافق

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ رئیس منابع طبیعی در دیدار با مدیر اداره تبلیغات اسلامی گفت: منابع طبیعی هدیه الهی هست و بایستی حفظ و حراست شود و از شهروندان خواست در صورت مشاهده آتش سوزي در مراتع و طبیعت ، قطع غیر قانونی درختان و هرنوع تخلف در خصوص تهدید منابع طبیعی از طریق شماره ۱۵۰۴ گزارش بدهند .

 

دکتر معتمدنیا آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات توجیهی اعلام و از روحانیت به عنوان بهترین مبلغ و مروج فرهنگ احترام و حفظ این موهبت خدادادی یاد کرد .

 

حجت الاسلام سمتی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند اداره منابع طبیعی و استقبال از پیشنهادات رئیس این اداره ؛ نشست مدیرکل های این دو دستگاه را به عنوان تقویت و پشتیبانی در شهرستان ها مهم دانست و مساجد ، کانون ها ، هیئات ، مراکز قرآنی و مدارس صدرا را به عنوان ظرفیت های وابسته معرفی نمود و افزود اولین جلسه در خصوص موضوع مهم منابع طبیعی با مبلغین و مبلغات به زودی برگزار خواهد شد و تصریح کرد دانش آموزان علاقمند صدرا می‌توانند بعنوان همیاران طبیعت انتخاب شوند .

در پایان تفاهم نامه همکاری و تعامل مشترک اداره تبلیغات اسلامی بافق و اداره منابع طبیعی برای اجرا در مدت ۵ سال به امضاء مدیران این دو دستگاه رسید.

ارسال دیدگاه