پایگاه خبری صبح بافق

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ دومین دوره از رزمایش جهاد دامپزشکی بمناسبت هفته بسیج و با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، امام جمعه، رییس شورای اسلامی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار، معاون فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی صبح امروز آغاز گردید.

 فرزانه سالاری با اشاره به اینکه این رزمایش با همکاری نیروهای بسیج سازندگی در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان انجام میشود، ادامه داد: در این راستا با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته با بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بافق، رزمایش جهاد دامپزشکی با بکارگیری حداکثری از توان نیروی انسانی با بکارگیری ۵ اکیپ و مشارکت بیش از ۱۵ نفر از دامپزشکان، کارشناسان و نیروهای جهادی برگزار شد که در اجرای این طرح علاوه بر حفظ سرمایه‌های دامی به کنترل بیماری‌ها و تامین امنیت غذای نیز کمک شایانی میشود.
سالاری ضمن قدردانی از همکاری بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بافق و اداره محیط زیست افزود: در طی این اردو دامداران از خدمات رایگان واکسیناسیون، سمپاشی، معاینه دام و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی بهره مند خواهند شد.
در پایان این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر بافق شهید والامقام خسروی، شهید اصغر حبیبیان و شهید عبدالناصر عابدی، از دو تن از فرزندان این شهدای جهادگر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه