پایگاه خبری صبح بافق

۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسيني امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته ارتباطات‌ و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها وظیفه ای بسیار سخت دارند اما اگر به وظایف خود عمل کنند خیلی از مسائل و مشکلات جامعه مرتفع می شود. وظیفه روابط عمومی حل مشکلات ارباب رجوع است، اصل وظیفه آنها این است افرادی که به اداره با سازمان مراجعه می کنند مشکلات را رصد،ثبت و به مسئول اداره ارجاع و راه حلی برای این مشکل پیدا و کمک کنند مشکل مردم مرتفع شود.

وی افزود: درست است روابط عمومی ها ارتباط آنها باید با رسانه‌ها تقویت و محصولات سازمان، ارگان و شرکت خود را تبلیغ کنند اما مهم ترین وظیفه روابط عمومی رصد مشکلات مردم است که به آنها مراجعه می کنند. مهم ترین مسئله روابط عمومی ها جلوگیری از ایجاد بحران در محل کار خود است و باید کاری کنند هرکس وارد اداره می شود با خیال راحت و دلی شاد بیرون برود.

حسینی عنوان داشت: زمانی که مردم می بینند مشکلات شان دیده نمی شود و در هر اداره ای می روند با بروکراسی اداری که مردم را اذیت می کند باید روابط عمومی وارد گود شود. امروز روابط عمومي بیشتر سراغ رسانه ها می روند و تبلیغ کار خود را می کنند اما مشکل مردم دیده نمی شود. اگر روابط عمومی باشد که تلاش کند مشکلات مردم و اداره خود را شناسایی و راه حلی برای آنها پیدا و به مدیر خود ارائه دهد بهترین روابط عمومی است.

خطیب جمعه بافق اظهار داشت: اصل وجود روابط عمومی ارتباط بین سازمان و مردم و ارتباط مدیران با ارباب رجوع است و یک حلقه وصلی باشد که مشکل را شناسايي و حل کند. 

حسینی به هفته ملی جمعیت اشاره و بیان داشت: ما در تله جمعیتی افتادیم، امروز دشمنی که هیچ گاه دلش برای ما نسوخته و هیچ زمانی به نفع ما کاری نکرده در بین جوانان ما تبلیغ فرزند کمتر زندگي بهتر می کند اما در فضای مجازی و رسانه ها همین دشمنان ما جشن تولد فرزندان ششم وهفتم خود را می گیرند. آیا فرزند کمتر فقط برای ما بد است؟ دشمن در حال تلاش است که ایران ما را کم جمعیت و از جوان تهی کند، زمانی که ایران نیروی جوان و توانمند نداشته باشد به راحتی می تواند بر ما سلطه و غلبه کند.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ همین جوانان ما بودند که در برابر تمام دنیا ایستادگی کردند، از شهر بافق فقط ۴ هزار جوان به سمت جبهه رفتند. جوانان ما جنگ را مدیریت و به سرانجام رساندند و در برابر تمام ابرقدرت ها ایستادند. امروز یکی از توطئه هایی که علیه کشور انجام می دهد مسئله سقط جنین است که دشمن حسابی تبلیغ می کند. به ذهن جوان تازه داماد ما القاع می کند که در چند سال اول نیازی نیست که بچه دار شوید و خوشی و لذت ببرید.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: در سال گذشته روزانه ۲۵۰۰ سقط جنین در ایران داشتیم و در سال نزدیک یک میلیون جنین در ایران سقط شد. چرا بعضی از پزشکان ما به راحتی حکم به سقط جنین می دهند؟ می شناسیم افراد و بچه هایی را که در زمانی که در شکم مادر بود پزشک دستور سقط داده بود اما پدر ومادر نگه داشتن و سالم و بدون مشکل به دنیا آمده است. خانواده ها با اولین پیشنهاد پزشک به سراغ سقط جنین نروند. دشمن در جنگ نظامی حریف ما نشد لذا از طریق سقط جنین وارد شده است.

حسینی به جایگاه موزه در اداره اشاره و گفت: هنوز جایگاه موزه در ایران به درستی جا نیفتاده است، امروز یکی از بزرگترین موزه های دنیا موزه اسرائیل است. بیش از ۵۰۰ هزار قطعه در این موزه به نمایش گذاشته شده است اما مهم ترین بخش موزه اسرائیل بخش ایران شناسی و هنر اسلامی است. میراث ماندگار بزرگان ما باید حفظ شود که دشمن در حال تلاش است که این میراث را از ما بگیرد.

خطیب جمعه بافق افزود: یکی از گلایه های مومنین این است که هر مکانی که برای بازدید می خواهیم برویم فضای باستانی آن مکان را آلوده به گناه کردند، اگر می خواهیم ایران گردی را ترویج دهیم مسئولین ما بايد امنیت ایمانی مومنین ما را تضمین کنند. امروز خیلی از اماکن گردشگری ما عیاش خانه و مرکز فساد شده لذا مطالبه ما از مسئولین این است که فضای ایمانی گردشگری ما را تضمین‌کنند.

حسینی در پایان به سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر اشاره و تصریح کرد: امروز مبارزه با فضای مجازی، دفاع از حجاب و عفاف، مبارزه با ولنگاری، بدحجابی و بی حجابی دفاع از خرمشهر است. خرمشهر سابق جنگ نظامی بود اما امروز خرمشهرهای ما جنگ فرهنگی است.

 

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه