پایگاه خبری صبح بافق

۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ کانون توسعه ارزشهای شهرستان بافق در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

دلنوشته ی رزمندگان و بسیجیان عضو کانون توسعه ارزشهای شهرستان بافق به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب آیت الله رئیسی (رض)

 

رئیس جمهور محبوب و انقلابی سید ابراهیم عزیز امروز متوجه شدیم چقدر برایمان مهم بودی و حواسمان به شما نبود. 

الان می فهمیم که به بودنت چقدر نیازمندیم.

مشغله های زندگی و دغدغه های کم ارزش و عمدتا مادی ما را از وجود رئیس جمهوری معتقد، انقلابی، سخت کوش و ولایت مدار غافل کرده بود وظایف خود را آنطور که نیاز یک جامعه انقلابی است انجام نمی دادیم. اکنون درمی یابیم که غرق در اهداف دنیوی و خودمشغولی های زندگی کرده بودیم‌.

سید ابراهیم عزیز به یاد می‌آوریم که شما چه شب ها و روزهایی بدون استراحت؛ به فرمان رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظل العالی)؛ زمانی که ما و دیگران خواب بودیم شما به مشکلات مردم و کشور توجه و رسیدگی می کردید و ما بعضا به دنبال زد و بندهای دنیوی و انتخاباتی خود و هم حزبی ها بودیم. 

اما الان با نبودنت درک می کنیم که چقدر به خطا رفتیم. الان که متوجه شدیم، دیگر نیستی تا با خلوص مثال زدنی خودتان همراهیتان کنیم.

تمام آرزویمان این بود که خبر سلامتیتان را بشنویم و به شما بگوییم که اشتباه کردیم. 

همه خواسته‌ هایمان این است که الان باشید و ما در رکاب شما هر چه در توان داریم در راستای اهداف این نظام در طبق اخلاص گذاشته و بگوییم از این پس هر چه بگویی سراپا گوشیم (صد حیف).

در شرایط حساس امروز آنچه ما باید بدان باور و یقین داشته باشیم این است که این نظام با خون های پاک زیادی آبیاری شده است. توجه داشته باشیم که اگر دیروز در هیاهوهای سیاسی هدف اصلی را فراموش کرده بودیم دیگر از امروز جایز نیست که کم کاری کنیم چرا که سید حرکت به محرک اصلی پیوست. باید حرکت و فعالیت خود را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دو چندان کنیم شاید بتوانیم روح شهید سید ابراهیم را با حرکت ها و فعالیت‌های های خالصانه خود در راستای اعتلای این کشور امام زمانی (عج) شاد و از خود راضی نماییم ان شاءالله

 

کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق

ارسال دیدگاه