پایگاه خبری صبح بافق

۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ سرتیپ پاسدار سید ضیا الدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) در راستای اقدامات ارزشمند و اثرگذار فرزانه سالاری رییس دامپزشکی شهرستان بافق در امر خطیر محرومیت زدایی و خدمت رسانی در حوزه دامپزشکی در مناطق محروم شهرستان با اهدا لوحی تقدیر نمود.

متن تقدیر به شرح ذیل می باشد: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهر بزرگوار جهادگر فرزانه سالاری

کشتی انقلاب با اقتدار به پیش می رود چشم امید سکاندار این کشتی (مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای “مدظله العالی” ) برای گذشتن از طوفان ها و تلاطم ها به تلاش ها و مجاهدت های عزیزانی چون جنابعالی می باشد.

با استناد به نامه سردار فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد بدینوسیله از اقدامات ارزشمند، خداپسندانه و اثرگذار جنابعالی در امرخطیر محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی در استان یزد تقدیر و تشکر، خسته نباشید و خداقوت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای جناب عالی، توفیق روز افزون شما در خدمت به اسلام و مسلمین با توکل به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف” در راه صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرهون رشادت ها و ایثار شهدا و رزمندگان و میراث گران سنگ رهبر کبیر انقلاب امام خمینی “رحمه الله علیه” می باشد را مسئلت دارم.

 

من ا… التوفیق و علیه التکلان

سرتیپ پاسدار سید ضیا الدین حزنی

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر)

 

ارسال دیدگاه