پایگاه خبری صبح بافق

۱ آبان ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ روابط عمومی اداره دامپزشکی بافق از بازدید مشترک این اداره با سایر ادارات مرتبط از رستورانهای سطح شهر خبر داد.

در این بازدیدها که به صورت اتفاقی و طی چند روز کاری صورت گرفت، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بافق گفت: این بازدیدهای مشترک با هدف بررسی وضعیت بهداشت محیط، بهداشت فردی، نحوه نگهداری و سلامت مواد غذایی عرضه شده در رستورانها، فرآیند پخت غذا، بررسی وضعیت پروانه های صادره از اصناف، بررسی قیمت های عرضه در سطح رستورانها و ارائه آموزش های لازم به متصدیان در هفته گذشته انجام شد.

فرزانه سالاری افزود: با توجه به جایگاه محصولات پروتئینی در سبد غذایی مردم، کنترل و نظارت بهداشتی مواد غذایی و تاثیر آن بر بهداشت عمومی و سلامت مردم ضروری می باشد.

سالاری رییس اداره دامپزشکی بافق با تاکید بر اینکه تشکیل این تیم های نظارتی مشترک و اجرای طرح های ضربتی بازدید، در جلوگیری از تخلفات بهداشتی و تأمین امنیت غذایی مؤثر است، خاطر نشان کرد : تلاش ما تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی است و در این راستا از هیچ تخلفی در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان چشم پوشی نخواهیم کرد و با همکاری دستگاه قضایی با واحدهایی که تعدد تکرار تخلف داشته باشد برخورد کاملاً قانونی و بدون اغماض بعمل خواهد آمد.

 

ارسال دیدگاه