پایگاه خبری صبح بافق

۲۷ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ دکتر فریبرز آیتی مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در مراسم افتتاح ساختمان اداری پزشکی قانونی بافق که هفتم تیرماه در زمینی به وسعت ۸۸۰ مترمربع با زیربنای ۲۱۵ مترمربع مورد بهره‌ برداری قرار گرفت، گفت: تمام هزینه‌های این مرکز از محل خیری و به همت مجتمع‌ فولاد بافق تقبل شده است.

وی اظهار کرد: برای ساخت این مرکز بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و این طرح در مدت هفت ماه به بهره‌برداری رسیده است.

حاج منوچهری معاون سازمان پزشکی قانونی کشور نیز گفت: سازمان پزشکی قانونی در’۴۵۲ مرکز درحال خدمت رسانی است.

او افزود: در شهرستان بافق متوسط مراجعین روزانه، حدود ۴-۵ نفر است که این تعداد مراجعین، زیر ۵۰ درصد عملکرد واحد است. به همین دلیل براساس استاندارد‌های سازمان، یک پزشک معاضدتی عادی به این مرکز اختصاص داده شده است.

وی با قدردانی از خیر سازنده این پروژه و همه افرادی که در ساخت و بهره‌برداری از آن مشارکت داشتند، افزود: قطعا مراجعین دردمندی که پیش از این در شرایط نامطلوب خدمات پزشکی قانونی را دریافت می کردند، که همین شرایط نامطلوب خود موجب ایجاد تنش می شد، دعاگوی شما خواهند بود چرا که هم اکنون در شرایط مناسب و استاندارد به خدمات پزشکی قانونی دسترسی دارند.

در ادامه این مراسم دکتر سید محسن ابویی خیر سازنده پروژه بافق نیز با تاکید بر اینکه ورود به کار خیر نشانه لطف خداوند است، گفت: امیدوارم خداوند این لطف را همچنان شامل حال بنده قرار دهد تا بتوانم به چنین کارهایی ادامه دهم.

وی افزود: پس از آنکه متوجه شدم مردم شریف بافق برای دریافت خدمات پزشکی قانونی باید کیلومترها مسافت طی کنند و دچار مشکل شوند تصمیم به ساخت این مرکز گرفتم که امیدوارم ساخت آن برای مردم مفید و منشأ خیر و برکت باشد.

 

ارسال دیدگاه