پایگاه خبری صبح بافق

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ۱۸ مرداد ماه 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

امام خامنه ای مدظله العالی : اگر شهدای مدافع حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت علیهم‌السلام نبود.

 

همانطور که رهبر انقلاب دامت برکاته و دیگر بزرگان فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز تروریست‌ها در مرکز ایران بودند. چه شهدای سوریه و چه عراق اگر نبودند، امروز اثری از حرم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) نبود. 

تفاوت ندارد از هر سرزمینی هر کس که فدایی حرم است، جزئی از این جریان محسوب می‌شود.

بزرگترین رسالت شهدای مدافع حرم به خاک و خون کشیدن قدرت‌های استعماری و از جمله آمریکا هستند و خونشان اسلام را سربلند می‌کند. همیشه دو جبهه حق و باطل وجود داشته و دارد.

حکومت اسلامی ایران برمبنای حکومت خدا بر مردم بنا شده و همین امر باعث شده جبهه باطل و استکبار در مقابل جبهه حق و جبهه مقاومت وارد میدان شده و از حکومت جهانی حضرت مهدی صاحب زمان عجل الله تعالی جلو گیری نمایند.

سید الشهدای مقاومت ، سردار دلها در خصوص جمهوری اسلامی ایران فرمودند : امروز قرارگاه حسین بن علی علیه السلام، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

پس به پاس قدردانی شهدای مدافع حرم و ادامه راه آنها دفاع از همین حرم است ، که دشمنان با تمام قوای خود و در جبهه های مختلف نرم و سخت و ترکیبی در پی ضربه زدن به آن هستند، بر ما واجب است در هر زمان و مکان و فضا(حقیقی و مجازی) دفاع از انقلاب اسلامی ایران داشته تا ان شاءالله زمینه ساز ظهور باشیم. دشمنان با شایعات و دروغ و تفاسیر باطل در جهت حقانیت انقلاب خدشه وارد می کنند. پس تنها راه، جهاد تبیین است که حضرت آقا امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند.

در آخر سفارش شهید حاج قاسم در گوشمان باشد« برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه‌ی رسول‌الله صلی‌الله علیه است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت‌الله‌الحرام و مدینه حرم رسول‌الله صلی‌الله علیه و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب می‌بیند.»

 

ایران، حرم و حفظ جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف عالیه انقلاب از واجبات است. تصریح آن را حضرت امام خمینی قدس سره فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است. اگر اسلام می‌خواهيم بايد اين جمهوری را حفظ كنيم».

 

سرزمینی در قلب دنیا، زیر خیمه رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله

ارسال دیدگاه