پایگاه خبری صبح بافق

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق در ديدار با امام جمعه بافق گفت: خوشبختانه آمار سرقت در سطح شهرستان، کاهش و آمار کشفیات نیروی انتظامی افزایش یافته است.

سرهنگ یاوری فرمانده نیروی انتظامی با همراهی حجت الاسلام حدادی مسئول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان با حضور در نهاد امامت جمعه با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ یاوری گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی به امام جمعه شهرستان داد و افزود: خوشبختانه آمار سرقت در سطح شهرستان، کاهش و آمار کشفیات نیروی انتظامی افزایش یافته است.

سرهنگ یاوری افزود متاسفانه مالکان احشام و … اقدامات استحکامی محل دام و اموال خود را غفلت می کنند و همین امر موجب تسهیل سرقت برای سارقان می شود که توصیه می شود مالکان محترم نسبت به ایجاد امنیت برای اموال خود دغدغه های بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به دغدغه امام جمعه شهرستان نسبت به برخورد با خانم های موتورسوار در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ مورد موتور در این زمینه متوقف شده و همچنان نیز با این موضوع برخورد جدی می شود.

حجت الاسلام حسینی نیز در این دیدار از فعالیت های فراجا بابت حضور در برنامه های مختلف ایام محرم و صفر و برقراری امنیت در مراسمات مذکور بالاخص مراسم جاماندگان اربعین که اخیرا برگزار شد تشکر کرد.

در این جلسه مقرر گردید برنامه ریزی هایی صورت بگیرد تا امام جمعه شهرستان با همراهی فرماندهی فراجا بازدیدها و سرکشی هایی از کادر نیروی انتظامی داشته و در مناسبت های مختلف در منازل ایشان حضور یابند.

ارسال دیدگاه