پایگاه خبری صبح بافق

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ دکتر مهران فاطمی استاندار یزد به همراه جمعی از مسئولین استان و شهرستان از بیمارستان ۹۶ تخته خوابی بافق بازدید واز نزدیک در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

وی در ادامه از وضعیت تاسیسات بیمارستان ولی عصر(عج) بازدید و ضمن عرض شرمندگی از این وضعیت گفت: احساس می کنم صرفا مدیریت خالی در کوتاهی بیمارستان نیست و باید تراز سلامت شهرستان هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ نرم افزاری و تراز بهداشت و درمان خیلی باید بالاتر از این و در شان مردم بافق نیست و باید اتفاق جدی رخ دهد.

وی در ادامه افزود: برای فضای سبز و فضای داخل بیمارستان باید اعتبار گذاشته و جزء اموال دولت و باید بازسازی و از آن استفاده و قرار نیست که باراه اندازی بیمارستان جدید این مکان بلااستفاده شود.

استاندار یزد خطاب به مسئول تاسیسات بیمارستان دستور داد: شما موظف هستید از همین امروز همزمان بدون اینکه برای تاسیسات سرمایش و گرمایش بیمارستان و بیماران مشکلی ایجاد شود کار تعمیر را انجام دهید و اگر هم تا الان کاری انجام نشده کوتاهی شده و باید اصلاح شود. ۵ میلیارد تومان توسط فرماندار اعتبار اختصاص داده خواهد شد و این کار باید شروع کنید.

فاطمی در پاسخ به این سوال که رئیس بیمارستان استعفا داده است خاطرنشان کرد: ما مسئولین در میان مشکلات مردم حق استعفا و رنجیدن نداریم و باید سعه صدر داشته باشیم تا یک باری را از دوش مردم برداریم.

استاندار یزد در پایان اظهار داشت: با همدلی، همزبانی و همراهی این معزل را حل و مسئله سلامت مردم را باید به طور جد پیگیری و این مسئله چیزی نیست که بخواهد در بی مهری و معضلات دچار چالش شود.

انتهای پیام/ع.ع

ارسال دیدگاه