پایگاه خبری صبح بافق

۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ کارگروه توسعه شهرستان بافق با حضور دکتر مهران فاطمی استاندار یزد، مدیران کل استانداری و ادارات، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

مهران فاطمی در این نشست در خصوص تامین اعتبار طرح گازرسانی به روستاهای شادکام و قطرم و برخی از مناطق ۳۴ نقطه قول مساعد داد.

وی در ادامه افزود: با ۲۰ میلیارد مصوبه شرکت گاز از سفر ریاست جمهوری کلنگ طرح به زمین بخورد تا مردم شاهد شروع اجرای کار باشند.

استانداریزد به بهره مندی واحدهای صنعتی معدنی و روستاهای هدف گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: فاز اول طرح آغاز و در طول مسیر اعتبارات را از منابع دیگر تامین می کنیم. روستاهای ۳۴ نقطه الحاقی هم در دستور کار قرار گرفته و ۷ روستای آن تامین اعتبار، پیمانکار در تشریفات مناقصه و از تیرماه سال آینده کار آغاز خواهد شد.

در ادامه مشکل کم عرض بودن جاده بافق_ شادکام قطرم مطرح شد که رستگاری مدیر کل راه و حمل و نقل گفت: از ۴۳ کیلومتر مسیر ۲۲ کیلومتر وضعیت آن مساعد است.

وی افزود: تعریض پل ها و روسازی به ۴۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد که اعتبارات استانی نیز در سال گذشته ضعیف بوده؛ از محل محرومیت زدایی حدود ۲۵۰ میلیون تومان چند پل تعریض شده است.

وی با بیان‌اینکه متناسب با عدد کار پیش می رود عنوان کرد : باید تصمیم بزرگ گرفته شود از محل اعتبارات ملی اعتباری به دلیل اینکه جاده روستایی است وجود ندارد.

استاندار در پایان این مبحث خاطر نشان کرد: برای سال جدید ۲ میلیارد تومان اعتبار از سازمان مدیریت و بودجه مدنظر قرار می گیرد که البته می توان از طریق قرارگاه محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی را برای ادامه کار اخذ کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه