پایگاه خبری صبح بافق

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ کارگروه توسعه شهرستان بافق با حضور دکتر مهران فاطمی استاندار یزد، مدیران کل استانداری و ادارات استان، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، صمیمی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدعلی صمیمی فرماندار بافق گفت: در سطح شهرستان یک سری مسائل و پروژه ها داریم که با توجه به ظرفیتی که در شهرستان بافق است برخی از این مسائل و پروژه ها جنبه فراتر از شهرستانی دارد و بعضا جنبه استانی و ملی پیدا می کند و از استاندار تقاضا می کنیم در ماه دو ساعت از وقت خود  را راجع به مسائل و مشکلات شهرستان بافق اختصاص که اگر این فرصت فراهم شود خیلی از مسائل را می توانیم با محوریت استاندار پیش ببریم.

وی در ادامه خطاب به مدیرانو مسئولین استان افزود: شهرستان بافق رامثل مابقی شهرستانها ببینید و این نگاه نباشد که وضعیت شما خوب است و معدن و شرکت سنگ آهن دارید در صورتی که این معدن دولتی نیست و خصوصی وسهامدار دارد و آنها هم یک مسئولیت هایی در سطح ملی دارند و حق شهرستان را تضعیف نکنیم به این خاطر که در شهرستان معدن است وتمام نگاه ها به سمت معدن برود و بعضا شاهد کم و بی مهری بعضی از مدیران  از مرکز استان به شهرستان هستیم، نشود که از اینجا رانده از آنجا مانده باشیم.

صمیمی در پایان تصریح کرد: از مدیران و مسئولین استانی تقاضا دارم فرض را بر این بگذارید که در بافق معدنی وجود ندارد و ما و مجموعه دولت هستیم. مردم هم بیش از جاهای دیگه توقع دارند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه