پایگاه خبری صبح بافق

۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ در جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن که با حضور حمیدیان مدیرعامل شرکت برگزار شد، سجاد طهماسبی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی معرفی و از زحمات مهندس شفیع قدردانی شد.

طهماسبی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: امیدواریم در این دورانی که قرار است در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی خدمت کنیم یک دوران خوب و پرافتخاری را بتوانیم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با مطالعاتی که داشتیم کارها و طرح های خوبی را می شود در زمینه توسعه و تکمیل زنجیره در بالا و پایین دست و در زمینه توسعه زیرساخت ها می توان انجام داد و فضای کار فضای خوبی است و مجموعه سهامداران هم در صندوق به این قضیه اذعان و از این مجموعه حمایت می کنند.

طهماسبی تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه بتوانیم یک اشتغال و توسعه پایدار را در منطقه در جهت ارزش آفرینی بیشتر و تکمیل زنجیره ایجاد کرد.

عضو جدید هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: در دوره کاری خود در چادرملو و گل گهر سیرجان مشاور و در فولاد خوزستان و سنگ آهن هم که کار اجرایی می کردیم همیشه دوست داشتم سنگ آهن مرکزی را از نزدیک ببینم که این توفیق حاصل شد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این تغییراتی که در شرکت ایجاد شده در جهت تقویت و به روز رسانی شرکت و یک تغییر مثبت و نیک باشد. این تغییر و تحولات مثل دوامدادی هست.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه