پایگاه خبری صبح بافق

۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ با حضور دکتر نیکوکار معاون درمان، دکتر زارع مدیر درمان، جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد، صمیمی فرماندار، رنجبر رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان بافق احسان ثنایی به عنوان رئیس بیمارستان بافق معرفی شد.

در ابتدای این مراسم دکتر نیکوکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: شهرستان بافق یکی از شهرستان هایی است که در آن هیچ مشکلی از جهت جنبه های فرهنگی نداریم و این خیلی ارزشمند و افتخاری برای ما است.

وی در ادامه افزود: اولین وظیفه ای که داریم حفظ سلامتی، تندرستی و برگرداندن آن است، حفظ سلامت در حوزه معاونت بهداشت و برگرداندن آن بحث بیمارستان و سلامت آنها است. در شهرستان بافق به خاطر وجود معادن و شرکت ها باید بحث طب و بهداشت محیط کار را جدی و جنبه های درمانی آن را هم قوی کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: باید بحث های حاشیه ای را کنار بگذاریم، درست در لبه خطر کرونا ایستاده ایم و باید تمام تلاش خود را در جهت سلامت مردم انجام دهیم و تا زمانی که آرامش وجود دارد و می شود با هم کار کنیم می توانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

دکتر نیکوکاری به سفر استاندار به شهرستان و موضوع واگذاری بیمارستان به شرکت سنگ آهن و  بخش خصوصی اشاره و بیان داشت: با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون پشتیبانی و مسئولین شهرستان قرارداد آن را تنظیم می کنیم، نقش نظارتی دانشگاه وجود دارد و کیفیت کار باید به بهترین شکل انجام شود.

در ادامه علی اصغر رنجبر رئیس شورای شهر بافق تصریح کرد: اگر با همدلی، همراهی و نگاه واقع گرایانه به موضوعات داشته باشیم خیلی از مسائل حل می شود. بعضی از موارد آن طور که هست گفته نمی شود و بعضی از مسائل آن طور که نیست مطرح می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مردم بافق مردم قدردانی هستند ولی وقتی بعضی از مسائل و مشکلات و یا عدم هماهنگی هایی که بعضا در سطوح بالا پیش می آید باعث رنجش مردم می شود و امیدواریم با حضور دکتر ثنائی و دکتر سعادت جو و مجموعه کادر درمان برای رفع مشکلات کمک کنیم.

رئیس شورای شهر بافق خاطرنشان کرد: یک نگاهی به شهرستان بافق هست که این شهرستان شرکت سنگ آهن دارد و روی گنج خوابیده وهیچ مشکلی هم نداریم و این نگاه باعث می شود که مشکل تاسیسات بیمارستان بافق کشوری می شود خواهشمندیم این نگاه نباشد. کمک در قالب مسئولیت های اجتماعی گرفته شود و وظیفه معادن و شرکت ها هم کمک به سلامت جامعه است ولی این نگاه که شرکت سنگ آهن کمک ها را انجام دهد باید نگاه ویژه ای شود که این مسائل و مشکلات هم حل شود. در قضیه بیمارستان ۹۶ تخته خوابی ۴ مرحله قول برای افتتاح دادند ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

صمیمی فرماندار بافق در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های دکتر معظمی گفت: پروژه بیمارستان جزء مهم ترین پروژه عمرانی شهرستان است که هرچه زودتر باید این عقب ماندگی جبران شود. انتظار ما از مدیریت بیمارستان فراتر از مجموعه های دیگر است و امیدواریم در دوره جدید به نحو احسن شاهد ارتقا سرمایه اجتماعی در بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/ع.ع

ارسال دیدگاه