پایگاه خبری صبح بافق

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در جلسه شورای معاونین گفت: مجموعه مدیریتی در صندوق فولاد و لایه‌های ارشد وزارتخانه درک می کنند که باید به بافق نگاه ویژه‌ای داشت.
مجتبی حمیدیان ادامه داد: این حمایت و درک و شناخت مدیران از سنگ آهن، یک فرصت طلایی است که در این مقطع خاص به وجود آمده و باید از آن بهترین بهره را برد.
مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تاکید کرد: عده ای قلیل و زیادی خواه، خواستار عدم پیشرفت این مجموعه هستند و حرکت های مثبتی که در این چندماه اخیر انجام شده را برنمی‌تابند و با قطع منافع ناحق‌شان ، سیگنالهای منفی در فضای مجازی پخش می‌کنند.
او گفت: من از همه مدیران شرکت میخواهم کارها را به فردا نیندازید و با همکاری و حمایت یکدیگر،  پروژه‌ها را پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خطاب به معاونان مالی و فنی تصریح کرد: امروز شما برای آماده سازی زیرساخت‌ها پرچمدار پیشرفت و توسعه هستید و باید تلاش مضاعفی داشته باشید.
حمیدیان در پایان گفت: در دوهفته اخیر چندین جلسه با مدیران رده بالای کشور داشتیم که در ذهن بزرگواران شرکتی به نام سنگ آهن مرکزی اصلا وجود نداشت و از کارها و تصیم گیری‌ها اطلاع نداشتند و خوشبختانه ظرفیت شهرستان و شرکت برایشان ترسیم شد و تصویر مثبتی ایجاد گردید. امروز با همکاری دوستان در روابط عمومی و انعکاس رویدادها و اخبار، الحمدالله این رویه رو به بهبود می‌باشد که مستلزم حمایت تمامی بخشها و حمایت معاونتها است.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه