پایگاه خبری صبح بافق

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بافق با حضور «عباس حیدری» دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان یزد،«سید محمد باقی زاده» معاون سیاسی فرمانداری بافق و ادارات مربوطه برگزار شد.

عباس حیدری دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد با اشاره به آمار قاچاق در کشور گفت: این آمار به حدود ۲۰ میلیارد دلار میرسد که ۱۴ میلیارد دلار آن قاچاق اقلام و اجناسی هست که از خارج وارد می شود و ۶ میلیارد دلار قاچاق خروجی از کشور است که بیشتر آن در بحث قاچاق سوخت می باشد.

حیدری با بیان اینکه این حجم از قاچاق تاثیرات مضری بر روی اقتصاد داخلی می گذارد و باعث بالا رفتن درصد بیکاری،ورشکستگی صنایع و ناامیدی مردم از سرمایه گذاری در بخش داخلی می شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته اند و خواستار برخورد قاطع با افرادی که در زمینه ایجاد قاچاق و هموار نمودن مسیر ورود کالای قاچاق به کشور فعالیت دارند، شدند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه هر ساله برنامه ای از ستاد کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به استان ها ابلاغ می شود خاطر نشان کرد: با دریافت و بومی سازی این برنامه و ابلاغ آن ها به شهرستان کار در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا در حوزه های مختلف انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه