پایگاه خبری صبح بافق

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ آیین تکریم و معارفه رئیس اداره پست شهرستان بافق با حضور محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان و علی محمد رحمانی پور مدیر کل پست استان یزد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این مراسم با اشاره به اهمیت پست و ارائه خدمات پستی گفت: امروزه پست با اتکا به تکنولوژی پیشرفته منشأ خدمات با کیفیت و مطلوبی برای افراد جامعه است و فضای کسب و کار با خدمات پستی متحول شده است.

مدیر کل پست استان یزد در این مراسم با اشاره به رویکرد جدید اداره پست در نحوه توسعه خدمات پستی، گفت: ارائه خدمات نیابتی پست با توجه به تحولات صورت گرفته در شرکت ملی پست موجب تسهیل انجام امور اداری مردم شده است.

علی محمد رحمانی پور افزود: مجموعه پست بخش قابل توجهی از خدمات را با کوتاهترین زمان و هزینه مناسب به دستگاه های مختلف ارائه می دهد که این امر باعث می شود تا از سرگردانی و بلاتکلیفی مردم کاسته شود.

وی به ارائه و انعقاد بیش از ۱۵۰ نوع خدمات و قرارداد نیابتی در استان یزد اشاره کرد و گفت: توزیع کارت سوخت، توزیع گذرنامه، ارسال سند تک برگی، تحویل شناسنامه و کارت ملی و …. از جمله این خدمات است که در راستای تامین انتظارات و نیازهای مشتریان، جلوگیری از اتلاف وقت و تردد های غیر ضروری مردم در دستگاه های دولتی و غیردولتی می باشد.

رحمانی پور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست در استان و شهرستان بافق گفت: روزانه بیش از ۱۲ هزار مرسوله وارد استان می شود که میانگین با ۱۸ هزار نفر با مردم در ارتباط هستیم که در شهرستان بافق ۵ نفر نامه رسان روزانه بصورت میانگین با ۶۶۰ نفر در خصوص توزیع مرسولات در ارتباط هستند.

مدیرکل اداره پست استان یزد به وجود سرمایه های انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی اداره پست اشاره کرد و یادآورشد: حضور آقای ایزدی در بافق به عنوان یک سرمایه اجتماعی در شهرستان باعث رضایت مندی مردم و ادارات بافق از عملکرد ایشان در دوران تصدی در اداره پست می باشد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در پایان از زحمات هادی ایزدی در دوران تصدی وی تجلیل و محمد آبید به عنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان بافق معرفی شد.​​​​​​​

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه