پایگاه خبری صبح بافق

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در آئین بدرقه کاروان راهیان نور این شرکت به مناطق عملیاتی جنوب کشور ضمن تبریک آغاز سال جدید  ماه مبارک رمضان  گفت: علیرغم توطئه های دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ شهادت و مقاومت، اثربخشی خون پاک شهدا توانسته است جای خود را در بین جوانان و همه مردم ایران اسلامی باز کند.
وی افزود: حضور جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس و دیدن رشادت ها، ایثار و جانفشانی رزمندگان رابطه مستحکمی بین آن ها برقرار کرده است.
حمیدیان آشنایی، دقت نظر، بصیرت و فطرت پاک جوانان را  از جمله عوامل اصلی برای استحکام ارتباط با شهدا برشمرد و بیان داشت: آثار و برکات خون شهدا را می توان در تربیت و رشد جوانانی دید در زمانی که پای آبرو و حیثیت نظام به میان آمد به عنوان مدافع حرم با وجود آنکه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند اما برای دفاع از حریم اهل بیت (ع)  تا آن سوی مرزها می روند و سبب ریشه کن شدن بنیان دشمن می شوند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پایان با آرزوی بهره مندی راهیان نور از سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: شما عزیزان به مناطقی سفر می کنید که در نقطه نقطه آن مکان مملو از عطر شهدا است و هنوز هم می توان دعاها و نجواهای خالصانه شهدا را در شب های مناطق عملیاتی با گوش جان شنید.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه