پایگاه خبری صبح بافق

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ در پی اقدام قابل تحسین و ایثارگرانه سرباز نیروی انتظامی بافق، سرپرست فرمانداری بافق به همراه معاونین فرمانداری، مدیران حراست و روابط عمومی فرمانداری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، ضمن دیدار و گفتگو با فرمانده انتظامی و سرباز فداکار بافقی، از اقدام بسیار ارزشمند و فداکارانه این سرباز ایثارگر تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار با اشاره به فداکاری سرباز بافقی در خصوص نجات جان یک نوجوان، گفت: اين اقدام سرباز فداکار “وحید حکمت” در اذهان مردم دارالشجاعه بافق ثبت و هيچگاه تاريخ آن را فراموش نخواهد کرد.

ابوالقاسم دهقان افزود: نجات جان يک انسان در شرایط بحرانی و سخت از بزرگمردانی نشأت می گیرد که برای نجات هموطنان ایثارگرانه از جان خود می‌گذرد، بی‌شک چنین سرباز برومند و فداکاری در دامان پاک پدر و مادری راستین، ایثارگر و فرهنگی راه و رسم عشق و جوانمردی را آموخته است.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی به خاطر مسئولیت پذیری،زحمات و تلاش های مجاهدانه، نظارت بر عملکرد پرسنل و حس تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل فراجا، از خانواده سرباز فداکار بافقی که اینگونه منش ایثارگری و از خودگذشتگی را در وی نهادینه کرده اند، قدردانی کرد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد، فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وجب به وجب خاک ایران اسلامی در حال خدمت رسانی به مردم می باشد، گفت: پرسنل فراجا، حافظان مال و جان و ناموس مردم هستند که بی شک نقش سربازان در این مسیر افتخارآمیز، همواره بسیار چشمگیر و کلیدی است.

در ادامه سرباز وظیفه وحید حکمت ضمن بیان رویداد و نحوه نجات جان دانش آموز ۱۲ ساله رفسنجانی، گفت: لباس سربازی یک لباس غرورآفرین است و من به این لباس و این وظیفه افتخار می کنم.

در این مراسم سرپرست فرمانداری بافق از “وحید حکمت” سرباز فداکاری که جان یک دانش آموز ۱۲ ساله از اهالی شهرستان رفسنجان را نجات داد با اهدای لوح و هدیه، تقدیر و قدردانی کرد.

همچنین از زحمات و تلاش های سرهنگ شهرام طولابی نژاد و ستوان یکم ارجمندی نیز با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه