پایگاه خبری صبح بافق

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ سیدجواد میرجعفری” مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در شورای اداری ، پروژه مهر را محور فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش بیان کرد. 

میرجعفری با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای پروژه مهر اندیشیده شود عنوان کرد: با برنامه ریزی و اجرای موفق پروژه مهر شادابی و امید به آینده روشن در ذهن دانش آموزان و آموزگاران تداعی می شود. وی با اشاره به اینکه پروژه مهر نمادی از فعالیت‌های تاثیر گذار آموزش و پرورش است تصریح کرد: سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در زمان بازگشایی مدارس در راستای برطرف کردن کمبود شدید نیروی انسانی یکی از اقدامات مهم است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق بر ضرورت تکمیل و تجهیز مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید و خاطر نشان‌کرد : در این رابطه تمام ظرفیت و توان را بکار خواهیم گرفت تا دغدغه ی مدیران در رابطه با کمبود تجهیزات کاسته شود. وی همچنین به بحران کمبود نیرو در مقاطع مختلف تحصیلی و نیروی خدمات اشاره کرد و گفت: باید با همراهی و حمایت همگان و فرهنگیان ایثارگر چالش ها را یکی از پس از دیگری کاهش دهیم.

میرجعفری با اشاره به کسب موفقیت های کشوری توسط داشن آموزان و فرهنگیان عنوان کرد : نتیجه تلاش ، پیگیری و همدلی مجموعه کسب موفقیت در سطح استان و کشور می باشد. وی پیگیری طرح های آموزشی و عمرانی در ۵ ماه اخیر را رضایت بخش دانست و افزود : وقتی آمار ، فعالیت و پیشرفت  طرح ها  را در سطح استان بررسی می کنیم به نتایج قابل قبول و  دفاعی برخورد می کنیم که خود قابل تقدیر است. در ادامه حاضرین ضمن گزارش کوتاهی از فعالیت های حوزه خود به بیان چالش ها و مسائل واحد خود پرداختند . انتهای پیام/  

ارسال دیدگاه