پایگاه خبری صبح بافق

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” در این خصوص گفت: در پی وقوع سرقت باطری های کامیون و سرقت وسایل از معابر در ماه های گذشته مراتب به صورت ویژه در دستورکاراگاهان پلیس آگاهی بافق قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی دوربین های مداربسته و اقدامات فنی و پلیسی، باند سارقان که شامل سه سارق و دو مالخر بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهمان در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی بافق گفت: سارقان در بازجویی پلیسی، به سرقت باطری های کامیون، وسایل از معابر، کابل های تیربرق و اسپیلت های دکل های مخابراتی درشهرستان های بافق، بهاباد و یزد اعتراف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان بیان کردند با توجه به اینکه اموال فوق بدون تجهیزات و رعایت موارد ایمنی رها شده بودند اقدام به سرقت آنها می کردند که می طلبد شهروندان هشدارهای پلیسی را رعایت کرده و از رها کردن وسایل و اموال در معابر خودداری کنند.
فرمانده انتظامی بافق با اشاره به ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۳ میلیارد ریال، ادامه داد: برخی از اموال مسروقه در نیابت قضائی در یزد کشف و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و طی حکم قضائی سه سارق روانه زندان مرکزی یزد و دو مالخر نیز با وثیقه آزاد شدند. 

انتهای پیام/

 

ارسال دیدگاه