پایگاه خبری صبح بافق

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت السلام والمسلمین سید عباس حسینی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه بافق ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک گنجینه ای تمام نشدنی است که تا دنیا دنیا است دفاع مقدس حرف برای گفتن دارد. باید سرمایه هایی را از دفاع مقدس اندوخت و سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: در عرصه های مختلف باید تلاش کنیم آن قدرتی که ایران ما به برکت حضور ملت غیور، شهید پرور و ولایتمدار در دفاع مقدس نشان داد و با دست خالی در برابر ابرقدرت های جهان ایستاد و مقاومت کرد و با دعا، توسل و توکل توانست هشت سال در برابر تجاوز دشمنان و ابرقدرت ها بایستد و دفاع کند و یک وجب از خاک این کشور اشغال نشد و قدرت را صادر کرد.

خطیب جمعه بافق اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورها با نگاه به ملت ایران و انقلاب اسلامی در حال تلاش برای ایستادن در مقابل ابرقدرت ها هستند. دفاع مقدس مقدمه ای برای جهاد اکبر شد، بسیاری از نوجوانان در صحنه های دفاع مقدس به مقاماتی رسیدند که امروزی که بعد از چندین سال از شهادت آنها می گذارد قبور مطهر آنها ملجا و پناهگاه مردم شده است.

حسینی عنوان داشت: رمز و راز پیشرفت هر منطقه به وجود علم و دانش و عالمان منطقه است، اگر جایی عالم و اندیشمندی نباشد که نداند چگونه باید زندگی و از امکانات موجود در منطقه استفاده کند نشانه شکست آن منطقه است. امروز یکی از آسیب هایی که در منطقه ما وجود دارد وفور نعمت و ثروت است که متاسفانه دانش مدیریت ثروت و کیفیت خرج کردن پول را نداریم لذا پول و ثروت در دست مردم هست ولی نمی دانند چگونه استفاده کنند و آنها را به انحراف می کشاند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: باید به علم و دانش بها دهیم، اگر می خواهید پیشرفت منطقه را ببینیم باید به علم و دانش و آموزش و پرورش فرزندان بها دهیم. هر منطقه ای که به علم و دانش بها بدهد پیشرفت خواهد داشت اما اگر علم و دانش در سایه ثروت و در رأس قرار گرفت پیشرفتی برای منطقه حاصل نخواهد شد.

حسینی گفت: من به عنوان خادم شما در این منطقه حضور و این مدال افتخار را به گردن گرفته و می بالم که این فرصت نصیب من شد که در خدمت شما خوبان باشم. امیدوارم در کنار شما با همدلی، همراهی، اتحاد و همبستگی و خرد جمعی که با مسئولین شهرستان داریم بتوانیم پیشرفتی را در منطقه شاهد باشیم.

امام جمعه بافق در پایان خاطرنشان کرد: اولین و مهم ترین کار ما در شهرستان وفاق، همدلی، محبت، اتحاد و همبستگی و خرد جمعی است. اگر مسئولین با هم اختلاف داشته باشند در سایه اختلاف هیچ کاری پیش نخواهد رفت، اگر اتحاد و نیتی جز خدمت به مردم نباشد می توانند آینده ای درخشان را برای این شهر رقم و شاهد رونق و پیشرفت در شهر باشیم.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه