پایگاه خبری صبح بافق

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ جلسه بررسی روند ثبت درخواست در سامانه مشاغل سخت و زیان آور در شهرستان بافق برگزار شد.

جلسه ای با حضور نوری شادکام رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دهقان بازرس کار اداره، خانم شیر محمدی و رزاقی نمایندگان تامین اجتماعی و مرکز بهداشت، حسینی و خانم کارگران مدیران دفاتر پیشخوان شهرستان در محل این اداره برگزار شد.
نوری شادکام ضمن اشاره به فرآیند بررسی درخواست ها در سامانه گفت: با توجه به اینکه حجم قابل توجهی درخواست سخت و زیان آور در کارتابل دستگاه های همکار و پیشخوان وجود دارد و از طرفی متقاضیان پس از یک بازه زمانی انتظار نتیجه رأی خود از کمیته مشاعل سخت و زیان آور را دارند از این جهت این جلسه با هدف جمع بندی مشکلات اجرای طرح و انتقال به مرکز استان جهت انعکاس به پشتیبان برنامه برگزار شده است.

وی افزود: اگر چه بسیاری از ابهامات طرح توسط کارشناسان، دست اندرکاران و طراح سامانه در کانالی که ایجاد شده پاسخ داده می شود لیکن هنوز مشکلاتی در روندفعالیت سامانه وجود دارد که امید است در آینده نزدیک مرتفع گردد.
در ادامه نمایندگان دستگاه های همکار و مدیران پیشخوان و بازرس کار اداره ضمن بیان برخی مشکلات اجرائی سامانه و ارائه پیشنهاد هایی جهت بهبود کار ، خواستار تسریع در رفع مشکلات سامانه گردیدند که مقرر شد پیشنهادات کارشناسی جهت اصلاح سامانه پس از جمع‌بندی به اداره کل متبوع منعکس گردد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه