پایگاه خبری صبح بافق

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

 به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق گفت: در هفته دفاع مقدس اقتدار و مقاومت مردم ایران به دنیا صادر و دنیا فهمید ایرانی با دست خالی در مقابل دشمن می ایستد و مقاومت می کند و با دست خالی عقب نشینی نمی کند.

هفته دفاع مقدس نبوغ و قدرت جوانان و نوجوانان ایران را به منصه ظهور رساند

وی افزود: هفته دفاع مقدس نبوغ و قدرت جوانان و نوجوانان ایران را به منصه ظهور رساند و چه کسی باور می کند که فرماندهان دفاع مقدس را غالبا جوانان بر عهده داشتند، جوانانی که کمتر از ۳۰ سال داشته و عمده فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند لذا هفته دفاع مقدس برای ما سرنوشت ساز است.

هفته وحدت عامل مهمی برای همبستگی، انسجام، اتحاد و همدلی میان اقوام و مذاهب مسلمان و مردم و مسئولین باید رقم بخورد

حسینی به هفته وحدت اشاره و بیان داشت: هفته وحدت عامل مهمی برای همبستگی، انسجام، اتحاد و همدلی میان اقوام و مذاهب مسلمان و هم میان مردم و مسئولین باید رقم بخورد. درطول تاریخ بشریت هیچ موقع از اختلاف و تفرقه خیری ندیدیم. هرچه هست در پرتو همدلی، همبستگی و انسجام است و هرکجا که اختلاف بود شکست و ناکامی در انتظار هست اما هر کجا اتحاد و همدلی و همفکری بود انتظار آرامش و پیشرفت را می توان داشت.

وحدت، همفکری، اتحاد و انسجام از عوامل مهم پیشرفت است

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: وحدت، همفکری، اتحاد و انسجام از عوامل مهم پیشرفت است. در هفته ای که گذشت بسیاری از مسئولین، مردم، دغدغه مندان در عرصه های مختلف با حضور خود در نهاد امام جمعه مسائلی را مطرح و راهکارهایی را ارائه دادند که از انها قدردانی می کنم اما حل مشکلات در پرتو اتحاد است.

مردم  پای این نظام ایستاده اند و باید قدر این مردم را با ابزار اتحاد دانست و تمام مسئولین در مسیر خدمت به مردم همصدا و همفکر شوند

حسینی عنوان داشت: امروز باید به مردمی که در خدمت این نظام و دنباله رو فرامین امام راحل بوده و امروز هم پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند و جوانانی تقدیم به این نظام وکشورکردند خدمت کرد. گاهی مردم در مسائل نابسامانی اقتصادی و معیشتی قرار می گیرند اما اگر مسئله نظام مطرح شود این مردم  پای این نظام ایستاده اند و باید قدر این مردم را با ابزار اتحاد دانست و تمام مسئولین در مسیر خدمت به مردم همصدا و همفکر شوند.

از مسئولین، اصحاب رسانه و افرادی که دست به قلم هستند و دلی برای شهر می سوزانند می خواهم فضای شهر را آرام و فضای مجازی را با حرف و قلم خود درگیر نکنند

امام جمعه بافق اظهار داشت: اگر بخواهیم آسیب های شهر را بشناسیم و مشکلات شهر را رصد و برای آن راهکاری پیدا کنیم باید فضای جامعه آرامش داشته باشد. از مسئولین، اصحاب رسانه و افرادی که دست به قلم هستند و دلی برای شهر می سوزانند می خواهم فضای شهر را آرام و فضای مجازی را با حرف و قلم خود درگیر نکنند و هر حرکت و جریانی که عامل اختلاف و تفرقه شود به جای حل مشکل باعث ایجاد اختلاف می شود.

مردم بافق همیشه در صحنه هستند ولی همین فضای آرام را حفظ کنید تا در این فضا مشکلات را حل و فصل و بتوانیم در فرصت کوتاهی مسائل و مشکلات را حل و شهر ما شهر تراز انقلاب و مهدویت شود 

حسینی اظهار داشت: مردم بافق همیشه در صحنه هستند ولی همین فضای آرام را حفظ کنید تا در این فضا مشکلات را حل و فصل و بتوانیم در فرصت کوتاهی مسائل و مشکلات را حل و شهر ما شهر تراز انقلاب و مهدویت شود و ملت ایران دغدغه ای جز دین و آرمان های انقلاب نداشته باشند.

مستکبرین در آغاز انقلاب و تا امروز نسبت به ایران چالش های متعدد داشتند

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: مستکبرین در آغاز انقلاب و تا امروز نسبت به ایران چالش های متعدد داشتند، در آغاز انقلاب چالش غرب و امریکا بر سر تعطیلی سفارت اسرائیل بود اما امروز چالش بزرگ آن بر سر حضور مقتدرانه ایران در کنار مرزهای اسرائیل است. در ان زمان می گفتند که چرا سفارت اسرائیل در تهران برچیده شد اما امروز می ترسند چون حضور ایران را در کنار مرزهای اسرائیل است.

در اوایل انقلاب مشکل اصلی غرب و استکبار این بود که نگذارند سلاح به ایران برسد اما امروز از اینکه سلاح های پیشرفته ایران به دست جهانیان برسد می ترسند

حسینی در پایان تصریح کرد: در اوایل انقلاب مشکل اصلی غرب و استکبار این بود که نگذارند سلاح به ایران برسد اما امروز از اینکه سلاح های پیشرفته ایران به دست جهانیان برسد می ترسند، روزی ایران را تحریم می کردند که سلاح به این کشور ندهند اما امروز دیگر کشورها را تحریم می کنند که سلاح از ایران نخرند و این به برکت جان فشانی و مقاومت ملت ایران است.

روزآتش نشانی  ایمنی، روز نیروی انتظامی از دیر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان به ان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه