پایگاه خبری صبح بافق

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ بسیج دانشجویی شهرستان بافق در پی اتفاقات فلسطین پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

“….وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ ۖ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ”

” …و اگر بدانند سست‌ترین بنا خانه عنکبوت است” ((سوره عنکبوت آیه ۴۱))”

 

و بار دیگر فلسطین.

منطقه و مردمانی که سالیان سال نماد حریت ،آزادگی ،ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی ها ،قساوت ها و شرارت ها بوده اند.

 

 منطقه ای که طی ۷۰ سال آماج حملات زمینی و هوایی رژیم یاغی ،جعلی و تا دندان مسلح اسرائیل به بزرگترین قتلگاه کودکان و مردمان مظلوم و بیگناه جهان تبدیل شده است.

در برهه زمانی‌ای هستیم که فلسطین مظلوم دگر بار در مقابل ظلم تاریخی و رذالت های صیهونیست ها قد علم کرده. اما اینبار مقتدرانه تر از همیشه؛ ایمان مجاهدان فلسطین سنگها را تبدیل به موشکهایی کردند که گنبد آهنین تاب مقاومت در مقابل آن را ندارد و ضربه ای سهمگین و جبران ناپذیر به هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل وارد کردند.

مرحبا به جوانان سلحشور فلسطین؛مرحبا به مادران مقاوم داغدیده و مرحبا به پدران شهیدتان

 

بی تردید آزادی قدس شریف از چنگال گردنکشان یهود رمز ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفدا است و ای کاش درکنار مجاهدان جان برکف ما نیز با جانها،اموال و اولادمان جهاد میکردیم و مقدمه ساز این امر شریف بودیم. اما قلبهای ما در کنار برادران و خواهران مجاهدمان میتپد ؛با دردهایشان ما نیز دردمند میشویم واشک میریزیم و با پیروزی هایشان ما خرسند میشویم و احساس غرور میکنیم.

 

و بر ماست که در این جنگ رسانه ای که مزدوران رژیم کودک کش صیهونیستی با تغییر جای شهید و جلاد،اذهان را میفریبند؛هر شخصی از ما با هر زبان،قلم،رسانه و تریبونی که در اختیار داریم به جهاد در کنار برادران و خواهرانمان بپردازیم و در زمانی که معاویه صفتان سعی در مظلوم نمایی و فریب دارند ما عماری باشیم که در کنار مالک اشترها به جهاد در مقابل رسانه پول،فریب و تزویر بپردازیم.

 

“….وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَلِيًّا وَكَفَىٰ بِاللَّهِ نَصِيرًا”

 

محمدصالح قاسمی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافق

 

بسیج دانشجویی بافق

ارسال دیدگاه