پایگاه خبری صبح بافق

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ بیانیه کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در حمایت از مردم مظلوم غزهکانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

 آنچه امروز در غزه می‌گذرد و حملات وحشیانه این چند روز به خانه‌های مسکونی، تأسیسات زیربنایی، مساجد، مدارس، دانشگاه، بیمارستان‌ها و نیروهای امدادی و قطع سوخت، آب و برق مصداق بارز کشتار دست جمعی و جنایت علیه بشریت است و قلب تمام انسان های آزاده را آزرده است. فریادمان در گلو فشرده و نفس هایمان را به شماره درآورده است و امروز با تمام وجود فریاد الغوث و الامانمان را محضر حضرت صاحب الزمان (عج) به استغاثه می نشینیم.

 

تحولات اخیر در فلسطین اشغالی نشانگر آن است که سیاست مماشات کشورهای مسلمان بخصوص عربی، این رژیم را ترغیب می کند که با بی اعتنایی نسبت به ده‌ها قطعنامه سازمان ملل، به سیاست های نژادپرستانه ، ادامه اشغال و ارتکاب جنایات بین المللی و نقض فاحش حقوق بشر، توام با مظلوم نمایی ادامه دهد و متأسفانه انفعال و بی عملی دول های غربی و عربی و نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در برابر این نقض گسترده موازین و قوانین جهانی و انسانی در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را در تداوم جنایات علیه مردم فلسطین گستاخ تر نموده است.

 

ما اعضای کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق ضمن ادای احترام به روان پاک شهدای فلسطینی، خود را هم‌درد آنها دانسته و بر حق ذاتی و قانونی شان برای دفاع از خود در برابر وحشیگری‌ها و جنایات شنیع رژیم اسرائیل تاکید می‌کنیم. همچنین بر ضرورت عزم و اقدام عاجل جهانی برای توقف اقدامات ضدبشری این رژیم تأکید می کنیم و معتقدیم برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین جز با پایان اشغالگری، بازگشت آوارگان، تعیین نظام آینده فلسطین بر اساس همه پرسی و با حضور همه فلسطینی‌ها و نهایتاً تشکیل دولت یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف، به سرانجام نخواهد رسید.

 

وظیفه‌ی مهم دیگر، پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است. همه‌ی وجدانهای بیدار تصدیق میکنند که جنایت گسترده‌ی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این چند روز نباید بی‌مجازات مانده و همه‌ی عوامل رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگرد دادگاههای بین‌المللی و مستقل قرار گرفته و مجازات شوند؛

 

امروز مسلمانان دنیا در معرض امتحانند و عدم اعتراض یا عدم ایستادگی در برابر این غده سرطانی در تاریخ ثبت خواهد شد. دنیا باید بداند که مردم غزه تنها نیستند و فلسطین همواره جزئی از پیکره جهان اسلام بوده، ‌هست و خواهد بود

 

و العاقبه لاهل التقوی و الیقین

ارسال دیدگاه