پایگاه خبری صبح بافق

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ سرهنگ طولابی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافق به همراه جعفری رئیس پلیس آگاهی شهرستان با سالاری رئیس دامپزشکی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

سرهنگ طولابی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافق، به متقارن بودن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی و دامپزشکی با هم اشاره و افزود: نیروی انتظامی در بحث امنیت عمومی جامعه فعالیت می کند و دامپزشکی در امنیت و سلامت غذایی جامعه ایفای نقش می کند.

 سرهنگ طولابی نژاد بر اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف قانونی دامپزشکی در برخورد با متخلفین بهداشتی و نهایتاً تأمین سلامت غذایی در شهرستان تأکید نمود و گفت: مجموعه اتنظامی شهرستان از هیچ کوششی جهت برقراری نظم و امنیت در شهرستان به ویژه در بحث امنیت غذایی شهرستان دریغ نخواهد کرد.

فرزانه سالاری رییس دامپزشکی بافق نیز ضمن خیر مقدم و خدا قوت به مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، با اشاره به احادیث دینی، امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ خواند که در بحث امنیت، نیروی انتظامی وظیفه خود می داند که در تمام جنبه های امنیت در جامعه ایفای نقش نماید.

در این دیدار سالاری ضمن قدردانی از همکاری شبانه روزی مامورین انتظامی شهرستان با دامپزشکی در بحث توقیف محموله های غیر مجاز گفت : توقیف محموله های غیر مجاز و برخورد با متخلفین مرتبط با حوزه نظارتی دامپزشکی، نقش بسزایی در کاهش تخلفات و اعتلای سلامت غذایی و بهداشت در شهرستان دارد که امید است این تعامل همچون گذشته تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه