پایگاه خبری صبح بافق

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه بافق گفت: امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین در برابر ابر قدرت های عالم در حال مبارزه هستند، به ظاهر تعداد آنها اندک و محدود است اما مطمئن هستیم که وعده الهی به وقوع خواهد پیوست و این مردم با ایمان، استقامت، مقاومت و روحیه قوی خود این رژیم را به خاک و خون خواهند کشید.

امروز قدرت غزه چنان اژدهایی شده که تمام ابزارهای قوی ابرقدرت در برابر آنها بی جان و بی اثر خواهد ماند

وی افزود: امروز اسرائیل می داند که قدرت غزه یک عصای موسی است، او می داند اگر از طریق زمینی حمله کند از طریق اژدهای قدرت فلسطین نمی تواند قد علم کند. امروز قدرت غزه چنان اژدهایی شده که تمام ابزارهای قوی ابرقدرت در برابر آنها بی جان و بی اثر خواهد ماند.

امروز حضور آمریکا و انگلیس در تل‌آویو به عنوان یک تنفس مصنوعی برای اسرائیل است

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: تمام آیات استکبار ستیز قرآن همه حکایت از بین رفتن ظلم و ظالم دارد. امروز حضور آمریکا و انگلیس در تل‌آویو به عنوان یک تنفس مصنوعی برای اسرائیل است.

عامل بقای ایران و اسلام خون شهدا است

حسینی عنوان داشت: عامل بقای ایران و اسلام خون شهدا است، دشمن در طول تاریخ دچار خطای محاسباتی شده و خواهد شد، در سال گذشته به خیال خام خود که زنان و دختران ایران از حجاب خسته ودست از عفت خود برمی دارند اما دیدند که زنان و دختران ما با حفظ حجاب و عفت خود و مردان ما با غیرت خود چگونه دست رد به وسوسه های شیطان و فتنه های دشمن زدند.

دشمن بداند هیچ زمانی نمی تواند باورهای ملت ایران را تضعیف کند

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: ملت ما با چنگ و دندان از باورهای خود دفاع کرده و یقین بدانند تمام مستکبرین عالم هیچ زمانی نمی توانند باورها را در ذهن ملت ایران تضعیف کنند.

دانش آموزان ما باید بدانند که انقلاب و دفاع مقدس مرهون و مدیون تلاش های آنهاست

وی در پایان گفت: دانش آموزان ما باید بدانند که انقلاب و دفاع مقدس مرهون و مدیون تلاش های آنهاست و باید بداند که نقش وی در شکل گیری انقلاب چگونه بوده است. امروز دانش آموزان ما بی اطلاع و نمی دانند که چه جایگاهی قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته و چه تعدادی از دانش آموزان ما از شهدا  هستند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه