پایگاه خبری صبح بافق

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس حسيني امام جمعه بافق در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت شهادت سردار موسوی گفت: شهید موسوی فردی بود که از مدت ها قبل اسرائیل دنبال ترور این شخصیت بود، دو مرتبه برای ترور وی تلاش کرد اما ناکام بود تا اینکه در هفته گذشته ناجوانمردانه با موشک این شخصیت را ترور و به شهادت رساند.

وی افزود: اگر امروز مردم غزه در برابر جنایات اسرائیل دوام آوردند و شاهد تسلیحات و تجهیزات متعدد در فلسطین هستیم توسط شهید موسوی از طرق مختلف به مردم می رساند لذا اسرائیل تلاش می کرد بانیان شکست خود را ترور کند. سپاه قدس متکی به شهید موسوی نبود بلکه موسوی ها، سلیمانی ها و سردارانی دارد که اگر ترور شوند جایگزین خواهند شد. امروز سپاه قدس در دل دشمن نفوذ و در کنار و اتاق فرماندهی دشمن است‌. 

حسینی به حماسه نهم دی ماه اشاره و بیان داشت: نهم دی روز بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران است، ملت ایران با حضور بابصیرت و هوشمند خود پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآورد. دشمن فهمید حکومتی که بر پایه دین است می تواند در برابر همه فتنه ها بایستد.

خطیب جمعه بافق اظهار داشت: اولین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیزی است، ملت ما زیر بار زور نرفت، نمی رود و نخواهد رفت. ویژگی دوم نظام حامی بودن مردم است که از مظلوم دفاع می کند.

حسینی به حفظ استقلال به‌ عنوان‌ ویژگی سوم نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان داشت: تلاش کردیم استقلال خود را حفظ کنیم اما دشمن این را نمی خواهد و تلاش می کند بر ما سلطه پیدا کند که با شکست روبرو خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان عنوان داشت: آنچه که مردم را در دی ماه سال ۸۸ به میدان آورد غیرت دینی مردم بود.

حسینی در پایان به سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره و بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی فقط برای خدا گام و قدم برمی داشت نه برای نشان دادن خود، اطاعت پذیری و ولایت پذیری ویژگی دیگر شهید سلیمانی بود، خدمت به شهدا و خانواده آنها ویژگی دیگر سردار دلها بود. مردم حاج قاسم را در کنار خود درک می کردند و امروز مسئولین ما باید این ویژگی شهید سلیمانی را یاد و در کنار مردم باشند.

ارتحال آیت الله مصباح یزدی، ولادت حضرت زهرا(س) از موصوعاتی بود که حجت الاسلام والمسلمین حسيني در خطبه دوم به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه