پایگاه خبری صبح بافق

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی امام جمعه موقت شهرستان در خطبه دوم نماز جمعه بافق به موضوع انتخابات اشاره و گفت: روز به روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک و کاندیداها صلاحیت آن‌ها تایید و برنامه های تبلیغاتی شروع می شود و امیدواریم کسانی که وارد عرصه انتخابات شدند و تصمیم به خدمت به مردم کردند با تبلیغات سالم نه تعرض به همدیگر و وعده‌هایی که تحقق آن مشکل است دوری کنند.

وی افزود: مردم با شنیدن برنامه ها و سخنان کاندیداها اصلح را انتخاب و سخنان مقام معظم رهبری که تاکید بر این موضوع است را محقق کنند.

خطیب جمعه موقت بافق تصریح کرد: رهبری در سخنرانی خود فرمودند هر کس به عزت ایران علاقه مند هست باید در انتخابات شرکت کند و می کند و حضور مردم در انتخابات باعث می شود که دشمنان مایوس شوند.

روحانی عنوان داشت: در جریان انتخابات ممکن است مشکلات، سوء مدیریت و افرادی در جهت سوء‌استفاده از منافع و بیت المال کار کرده و می کنند اما نادیده نگیریم خدمات شایسته مسئولین و پیشرفت هایی که در این ۴۵ سال انجام شده است. این همه پیشرفت نباید تحت الشعاع بعضی از مشکلات قرار نگیرد.

امام جمعه موقت بافق خاطرنشان کرد: امیدواریم خواسته دشمن که کم رنگ شدن و حضور کم ترین مردم پای صندوق های رای است محقق نشود.

روحانی در پایان به جنایات اسرائیل در غزه اشاره و بیان داشت: بیش از صد روز است که این رژیم در حال جنایت و کشتار است و هیچ کشوری برای جلوگیری از این جنایات هیچ اقدامی صورت نگرفته است. قطع کردن شریان های حیاتی اسرائیل به دست کشورهای اسلامی است که باید روابط خود را با اسرائیل قطع کنند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه