پایگاه خبری صبح بافق

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

بسمه تعالی
رشد و صلاح جامعه زمانی است که انسان با تشخیص وظیفه، در صحنه حاضر و قبول مسئولیت کند و در جایی که وظیفه را در عدم حضور دانست، بدون هیچ تکدر خاطری صحنه را واگذار نماید.

مردم شریف حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مروست

سلام علیکم
اینجانب با عنایت به تقویت حضور حداکثری و وجوب حضور افراد توانمند و لزوم انتخاب اصلح، پا به عرصه ی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشتم.
با مشورت و نظر کارشناسان، برنامه هایی در جهت ارتقاء کیفیت مجلس تمدن ساز، برای عبور از پیچ تاریخی و رسیدن به قله، در این برهه از گام دوم انقلاب تهیه کردم. همچنین پس از تأیید بزرگان، رصد و پایش حوزه انتخابیه، وجود زمینه های مثبت از تعلق خاطر، تعامل و محبت مردم عزیز شهرستانهای مختلف و ظن بالا نسبت به رأیی امیدوار کننده، برای حضور مصمم‌تر شدم، لکن پس از ناکام ماندن تلاش ها در جهت اتحاد و آینده نگری، با اثبات حسن نیت خود، تصمیم به انصراف از ادامه رقابت گرفتم (نه به نفع هیچ نامزدی). باشد که این تصمیم در جهت تقویت جبهه انقلاب و کمک به شور انتخاباتی مفید باشد.
امیدوارم مردم شریف، با درایت و مشارکت پرشور خود، نسبت به تشخیص نامزد اصلح تحقیق نموده و فردی مومن، شجاع، انقلابی، ولایی، مردمی و خوش نام را روانه ی مجلس نمایند تا با قدرت در کنار دولت بوده و زمینه ساز زندگی بهتر برای ملت و صدای مردم والاگهر ایران عزیز باشند.
در پایان از همه‌ی اعزه ای که مرا درین مدت یاری کردند کمال تشکر و قدردانی دارم.
اللهم وفقنا لما تحب و ترضی و اجعل عواقب امورنا خیرا

سید شهاب الدین حسینی
سوم اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال دیدگاه