پایگاه خبری صبح بافق

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ به جهت رعایت استانداردهای مناسب سازی و  با هدف دسترسی معلولین ، جانبازان ،سالمندان، زنان باردار و… به اماکن عمومی و خدمات شهری ، ساختمان های مناسب سازی شده مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس امتیاز کسب شده، نشان طلا و نقره دریافت خواهند کرد. 

ارزشیابی ساختمان ها توسط کارشناسان ستاد مناسب سازی صورت گرفته و ساختمان  های با امتیاز مناسب سازی ۱۰۰_۹۱ حائز نشان طلا و امتیاز بین ۹۰_۸۰ ،نشان نقره را دریافت می کنند.
اطلاعات این ساختمان ها در نرم افزار دبیرخانه پیشگیری و مناسب سازی کشور قرار می‌گیرد تا عموم مردم از آن آگاه و در سفر های خود،هتل ها،مراکز اقامتی و پذیرایی را که نشان مناسب سازی دارند انتخاب کنند.
 کریمیان ضمن  تقدیر و تشکر از مسؤلین،مدیران و افرادی که با رعایت استانداردهای مناسب سازی ،دسترسی خدمات شهری،رفاه و آسایش معلولین و جانبازان را در سطح شهر فراهم نموده اند ، اظهار کرد: میانگین ارزشیابی نمرات مناسب سازی ادارات بافق در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۵ درصدی داشته است. این در حالیست که هم ملاک های ارزش یابی و هم تعداد ادارات مورد ارزیابی، نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه