پایگاه خبری صبح بافق

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس حسيني امام جمعه بافق در خطبه دوم نمازجمعه بافق گفت: انتخاباتی پرشور و با مشارکتی بالا را پشت سر گذاشتیم، جای تشکر و قدردانی از همه ملت وفادار،بصیرو دشمن شناس دارد که علیرغم تلاش های یکساله جهانی دشمنان برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مردم گل کاشتند و باید دست وپای شما را بوسید.

وی افزود: با وجود سختی ها و مشکلات معیشتی، اقتصادی و مسکن و کار مردانگی کردید و وفاداری خود را به نظام و امامین انقلاب ثابت کردید. دشمن خیلی تلاش کرد، یکسال تمام وقت گذاشت و با بهانه های مختلف کار کردند که مردم را نسبت به این نظام بدبین کنند اما فهمیدند این مردم مردمی نیستند که با این حربه ها فريب بخورند. مردم ما دشمن شناسند و در طول این ۴۵ سال گذشته تمام نقشه های دشمن را شناختند و حقیقتا شما مردم‌ در انتخابات جهاد کردید.

حسینی عنوان داشت: شما در برابر دشمن جهاد کردید و بازنده این جهاد جبهه استکبار بود و شما مردم مخصوصا مردم شهرستان بافق سربلند و سرافراز شدید. در استان یزد بالاترین مشارکت از شهرستان بافق بود که بالای ۸۰ درصد در انتخابات شرکت کردید که در کل استان و کشور درخشیدید و سربلند شدید.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: ۱۱ اسفند جشن شکست دشمن برای ملت ایران بود، در فاصله کمتر از یک ماه دو جشن بزرگ گرفتیم.۲۲ بهمن جشن پیروزی انقلاب و ۱۱ اسفندماه هم جشن شکست مفتضحانه دشمن بود که با حضور شما مردم این اتفاق رقم خورد. شما ثابت کردید مرد میدانید و سختی ها شما را از نظام جدا نمی کند و برای شما مقدس و آرمان های نظام برای شما ارزشمند است.

حسيني به سنگینی وظیفه مسئولین در برابر مردم اشاره و بیان داشت: امروز مسئولین باید برادری خود را ثابت کنند، شما مردم ثابت کردید که هستید مسئولین هم بايد ثابت کنند که برای حل مشکلات شما پای کار هستند. مسئولین از امروز باید بیشتر تلاش، جلسات متعدد بگیرند و مشکلات شما را رصد و برای حل آنها برنامه ریزی کنند نه فقط جلسه، جلساتی که خروجی نداشته باشد مفت نمی ارزد و باید مسئولین صادقانه مشکلات شما را بشنوند، با شهر آشنا و مشکلات را رصد و با جدیت تمام برای مشکلات مردم وقت بگذارند.

وی اظهار داشت: مسئولین فهمیدند که بیش از بیش روحیه مطالبه گری شما قوی تر شده و شما که در صحنه آمدید مطالباتی هم دارید که باید برطرف شود و امیدواریم با وحدت و اتحاد و همدلی و همفکری اتفاقات خوبی را در شهر خواهیم دید.

امام جمعه بافق به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب هم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند مجلس جدید امیدهای جدیدی را برای مردم دارد، مجلسی که جدید می شود نیروهای جدید با فکر وایده و طرح های جدید در کنار تجربه نمایندگانی که مجدد رای آوردند مجلسی شکوفا و بانشاط و شاداب خواهیم داشت. قطعا از این روزهای بعد از انتخابات بلید شاهد همفکری و همدلی باشیم، رقابت و اختلافات قبل از انتخابات تمام و باید فرد منتخب را حمایت و هم افرادی که نامزد و کاندید بودند از نماینده منتخب حمایت کنند و هم طرفداران آنها. اگر دغدغه عمران و آبادانی شهر را داریم همدل و همفکر باشیم تا تمام مشکلات شهر حل وفصل شود.

حسيني ادامه داد: نماینده منتخب مردم باید تقوا را در مجلس رعایت کند، مجلس ما یک ویترین برای این ملت است، هرچه از مجلس به تمام عالم مخابره شود به اسم ملت تمام می شود.

امام جمعه بافق گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا داریم، هرچه تا امروز در عرصه های مختلف پیشرفت داشتیم به برکت جان فشانی هایی بود که شهدا انجام دادند.

حسینی در پايان تصریح کرد: متاسفانه مساجد ما کارایی خود را ندارند و مساجد نا مساجد اول انقلاب نیست، مسجد یک پایگاه هست ۸۵ درصد از شهدای ما از مساجد بودند و این مساجد باید پایگاه انسان سازی، انسان و شناسی و پایگاه افرادی برای تمدن اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه