پایگاه خبری صبح بافق

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ رئیس پلیس راهور شهرستان بافق اعلام داشت: طرح های نوروزی پلیس راهور شهرستان از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در این زمينه از رانندگان تقاضا داریم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و از رانندگی های پرخطر دوری کنند زیرا وسیله نقلیه آنها به پارکینگ منتقل و در ایام نوروز ترخیص نمی گردد.

وی گفت: تردد کامیون ها نیز از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین در سطح شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده و تردد ، اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده می شوند.

* موتورسیکلت سوارهای فاقد کلاه و پلاک و موتورسیکلت هایی که ایجاد صدای ناهنجار داشته باشند نیز توقیف و به پارگینک انتقال داده می شوند.

* از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، زیرا بصورت نامحسوس در سطح شهر و‌ همچنین بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته توسط دوربین های سطح شهر رصد و اعمال قانون می شوند و رانندگی پرخطر برای آنها ثبت و خودرویشان به پارگینک انتقال داده می شود.

* از عابرین پیاده خواهشمندم از گذرگاه عابرپیاده برای عبور از عرض خیابان استفاده کنند و از پریدن ناگهانی به وسط خیابان خودداری شود و
والدین از عبور خردسالانشان بدون همراه در سطح راه جلوگیری کنند.

* وسایل نقلیه ای که تردد آنها بلوار میرغنی زاده می باشد، ضمن دقت لازم و کافی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ زیرا بیشترین تخلفات و تصادفات مربوط به بلوار میرغنی زاده و بلوار انقلاب می باشد و از تمامی رانندگان وسایل نقلیه که در این دو مسیر تردد دارند درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و عابران پیاده نیز با احتیاط عرض خیابان را طی کنند.

* با توجه به اینکه بیشترین جراحت های رانندگی از سوی موتورسیکلت سواران و‌ صدمه از ناحیه سر و فوت انها می باشد، موتورسواران می بایست از کلاه ایمنی برای حفظ جان خود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه