پایگاه خبری صبح بافق

۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” پیام تبریکی را به مناسبت فرا رسیدن سال نو که مصادف با بهار قرآن شده صادر کرد.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

بهار پیوندی دوباره، با سرآغاز حیات و جوشش است. دگربار زندگی و بالندگی؛ و این خود تلنگری است در آغاز هر سال، برای حرکتی دوباره در مسیر کمال؛ نمادی است برای تغییر از انفعال به تکاپو؛ جلوه‌ای از سرسبزی بیرونی‌ست که نشاط و سرزندگی درونی را در پی خواهد داشت.

 

 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

“اینجانب بر خود لازم میدانم آغاز سال نو۱۴۰۳ خورشیدی و نوروز باستانی و همچنین ، حلول ماه پرفیض صیام، ماه پاکى و روشنى را به همه مؤمنان و روزه داران و نیز یکایک کارکنان ارجمند و پرتلاش انتظامی شهرستان و خانواده هاى محترمتان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه معبود یکتا در این سال براى همه بزرگواران سربلندی، سلامتی، آرامش و آسایش و قبولى طاعات و فرصت بندگى خاضعانه را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم .

امیدوارم همگى، دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده و از سفره عرفانى و پربرکت لیالى گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانى فیوضات، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم و در این سال که سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بتوانیم با مشارکت همه آحاد مردم، جامعه ای را به سوی پیشرفت و‌ آبادانی و موفقیت در سایه امنیت پیش ببریم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی و با همت خود در سال جديد برگ های زرين ديگری برای كشور عزیزمان ایران بیافزاییم.”

ارسال دیدگاه