پایگاه خبری صبح بافق

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس حسینی امام جمعه بافق در خطبه دوم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران ایرانی گفت: چشم انتظار شهادت بودن انسان را به مقام شهادت می رساند. رهبری در پیام تسلیت شهادت این عزیزان فرمودند رژیم خبیث صهیونیست به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد. نکته حائز اهمیت اینجاست که زمانی اگر اسم امریکا برده می شد لرزه بر اندام مردم می افتاد همین امریکا اخیرا پیام داده که ما نبودیم و کار اسرائیل است که این اوج ضعف امریکا است که یک زمانی تمامی دنیا را قبضه کرده اما امروز از قدرت و حمله نظامی ایران می ترسد.

 وی همچنین با اشاره به حمله تروریستی راسک افزود: در منطقه راسک تعدادی از مرزبانان پاسداران و نیرو‌های فراجا به شهادت رسیدند که این شهادت را به خودشان تبریک عرض می‌کنیم. ملت ایران از سپاه مقتدر انتظار دارند جواب دندان شکنی به این گروهک داده شود و قطعا این جواب را خواهند داد.

خطیب جمعه بافق ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: بعد از ۴۴ سال از پیام امام(ره) برای روز قدس می گذرد همچنان شما مردم ولایتمدار مطیع فرمان امام هستید، حضور چشمگیر و پررنگ شما مردم نشان از ثبات در ولایت پذیری شماست.

امام جمعه بافق به دستاوردهای روز جهانی قدس اشاره و بیان داشت: یکی از دستاوردهای روز قدس این بود که فلسطین یک چالش مردمی شد، تا قبل از سال ۵۸ ملت ها با فلسطین ارتباطی نداشتند اما با پیام امام تا به امروز فلسطین بزرگترین مسئله جهان اسلام شد. دستاورد دوم ایجاد روحیه مقاومت بود، اگر امام راحل جمعه اخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معرفی نمی کرد چه بسا همان سال های اول فلسطین از بین می رفت و نمی توانست مقتدرانه مقاومت کند اما حمایت ایران و ملت های مسلمانان باعث اقتدار انها شد. امروز انقدر مردم و جوانان فلسطینی مقتدر عمل می کنند که به جرات می گویم امروز اسرائیل انقدر که از جوان فلسطینی می ترسد از موشک نمی ترسد.

حسینی عنوان داشت: در هفته گذشته هم عرض کردم متاسفانه مسئله بدحجابی و بی حجابی در شهر ما قابل اغماض نیست، بنده در دو هفته گذشته از شما خواستم وارد صحنه شوید، امروز شما باید دولت و مسئولین را حمایت کنید، کسانی که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند اگر حمایت شما مردم باشد مقتدرانه امربه معروف نهی از منکر می کنند.

خطیب جمعه بافق به موج اسرائیل ستیزی در جهان به عنوان دستاورد سوم اشاره و خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس باعث شد که تمام عالم اسرائیل را بشناسند و جهانیان به ظلم اسرائیل پی ببرند. نه تنها ملت ایران و ملت های مسلمان بلکه ملت های غیرمسلمان امروز علیه اسرائیل راهپیمایی می کردند. دستاورد چهارم اطاعت پذیری و ولایت پذیری شما مردم است که بعد ۴۴ سال پایبند به فرمان امام هستید. شما با دهان روزه آمدید که دشمن از همین می ترسد اگر دشمنان از ایران و ایرانی می ترسد می داند که ایرانی مطیع رهبر و ولایت است لذا تلاش می کند که جایگاه رهبری را در بین مردم مخدوش کند.

حسینی در پایان گفت: دستاورد پنجم این است که روز جهانی قدس اسرائیل را در لبه پرتگاه قرار داده است و خودشان هم فهمیده اند که چهارپنج سال آخر را هم نخواهند دید و یک روزی این رژیم از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/ع

 

ارسال دیدگاه