پایگاه خبری صبح بافق

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس حسيني امام جمعه بافق در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: در آستانه دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۸ هستیم، طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه پاسداران وظیفه حراست و پاسداری از آرمان های انقلاب را بر دوش دارد. سپاه به این دلیل تاسیس شد که آموزه های انقلاب را حمایت و حراست کند. آرمان های امام و رهبری را پیگیر و هرآنچه که با آرمان های انقلاب و امامین انقلاب مخالف است سپاه با آن مخالفت کند.

وی افزود: در اين ۴۵ سال گذشته سپاه مقتدر به وطیفه خود عمل و بیشترین و مهم ترین نقش را در دفاع از آرمان های انقلاب ایفا کرد.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: مهم ترین حرکتی که سپاه در هفته گذشته انجام داد حمله به اسرائیل آن هم در پی اشتباه محاسباتی که اسرائیل علیه کنسولگری ایران در سوریه انجام و سپاه مقتدرانه وارد شد چون گوش به فرمان امامین انقلاب است. حرکت سپاه یک تنبیه کوچک و سیلی آرام بود نه محکم. اسرائیل بداند با تمام توان از مراکز هسته ای دفاع می کنیم.

حسینی به پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره و عنوان داشت: این روز نماد شکست آمریکا و یادآوری که این کشور در برابر قدرت اللهی عددی نیست و اقتدار،طراحی و برنامه ریزی امریکا با چند دقیقه طوفان از بین رفت. دشمنان اسلام و ایران ۵ اردیبهشت را در نظر بگیرند.

امام جمعه بافق به مسائل شهرستان از جمله شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار در پی خواسته‌های مردم و کارگران شرکت دو نامه به مسئولین کشوری نوشت که در یک نامه مسئله عوارض دو درصد سنگ آهن را بیان و تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی نباید این دو درصد لغو شود و باید این دو درصد عوارض به حساب شهرستان واریز شود.

حسيني ادامه داد: نامه دوم در خصوص بورسی شدن شرکت بود، رفتن به بورس برای شرکت منفعت دارد زمانی که به بورس برود سرمایه هایی برای شرکت می آید که تامین مالی از این طریق انجام می شود اما خواسته و مطالبات مردم این بود که اگر این شرکت در بورس قرار گیرد تمام سرمایه ای که به این شرکت وارد شود باید در خود شرکت هزینه شود و اینگونه نباشد که افرادی سهامی بخرند و سرمایه دار شوند و این سرمایه از بافق بیرون برود.

امام جمعه بافق اظهار داشت: اگر تامین مالی شود این سرمایه باید در خود بافق و پروژه های شرکت هزینه شود، ضمن اینکه در موضوع دو درصد باید در بورس لحاظ شود و اینگونه نباشد که شرکت وارد بورس شود و این دو درصد توسط سرمایه گذاران پرداخت نشود.

خطیب جمعه بافق در پایان ضمن تشکر از استاندار گفت: از استاندار به عنوان رئیس شورای تامین استان که این مطالبات را ارسال واز مسئولین استان و شهرستان که دغدغه مندانه وارد و این موضوع را حل و همچنین از کارگرانی که دغدغه آينده شرکت و شهر را داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه