پایگاه خبری صبح بافق

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان، رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان،روسای ادارات بنیاد مسکن و امور منابع آب بافق و بهاباد از روستای قطرم بازدید کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه بازدید مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد از روستای سیل زده قطرم گفت:بارندگی در روستاهای بخش مرکزی خوب ارزیابی می شود و امیدواریم بندهای خاکی از نظر منابع آبی سیراب شود.


رحیمی پور عنوان کرد: زیر ساخت های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و… آسیب جدی دیده است که به منطور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد گفت: ۶ واحد منزل مسکونی تخریب و ۳۵ واحد دیگر نیز دچار ابگرفتگی شدید شده که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

نادریان زاده عنوان کرد: اعتبار واحدها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیر بنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم گیری اتخاذ می شود.

او همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرص الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد بیان کرد: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیون قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض می توانند بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه