پایگاه خبری صبح بافق

۲۷ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ دکتر مهدي اشرفي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بافق با فرمانده انتظامي شهرستان بافق ديدار و گفت و گو کرد.

در اين ديدار سرهنگ محمد ياوري فرمانده انتظامي شهرستان بافق گفت: دانشگاه به عنوان يک نهاد علمي نقش اساسي در ايجاد شخصيت فکري جوانان دارند و مي توانند بيش از پيش در زمينه فرهنگي، اجتماعي و ارتقاء امنيت به پليس کمک کند.

وي با تاکيد برهمکاري فراجا با دانشگاه گفت: پليس آمادگي دارد تا در زمينه احصاء، پيشگيري و کاهش آسيبها و نيز در مسائل مبتلا به دانشجويان همکاري هاي لازم را با دانشگاه داشته باشد.

وي اين تعاملات را فرصتي مغتنم براي تبادل ديدگاه هاي مشترک خدمت به مردم معرفي کرد و افزود: تلاش مي کنيم با ايجاد فرصت تحقيق و پژوهش در کارگروه هاي تخصصي به کاهش آسيب هاي اجتماعي کمک کنيم.

دکتر مهدي اشرفي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بافق نيز، ضمن تقدير و تشکر از زحمات شبانه روزي پليس در برقراري نظم و امنيت شهر، گفت: دانشگاه آزاد در زمينه فضاي آموزشي و پژوهشي و… از وضعيت خوبي برخوردار است و مي توانيم با انعقاد تفاهم نامه همکاري در خدمت مردم باشيم.

وي ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي با ظرفيت هاي مهم آموزشي مي تواند در توانمند سازي نيروي انساني، همراه نيروي انتظامي باشد و با دريافت بخشي از مسائل و مشکلات مبتلا به از توانايي هاي علمي اساتيد و دانشجويان کمک بگيرد و در قالب پايان نامه و رساله تحقيقاتي مجموعه اي از راهکارها را به منظور تامين امنيت و بالا بردن ضريب آسايش عمومي مطرح کند.

ارسال دیدگاه