پایگاه خبری صبح بافق

۲۷ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس حسيني امام جمعه بافق در پیامی از عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

“بسم الله الرحمن الرحیم”

🤲🏻خدای متعال را شاکریم که نعمت سترگ جمهوری اسلامی را به ما عطا فرمود و به برکت این نعمت عظمی، عزت و سربلندی به ما ارزانی داشت.

✴️اینک که به فاصله کمتر از پنجاه روز از شهادت رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی(ره)، ملت عزیز ایران و امت همیشه در صحنه شهرستان بافق با افتخار آفرینی دیگری، پای صندوق های رای حاضر شده و نهمین رئیس جمهور را برای دولت چهاردهم برگزیدند بر خود لازم می دانم نکاتی را حضور همه عزیزان تقدیم کنم؛

✅اولا پس از پایان یافتن ماراتن انتخابات و مشخص شدن پیروز این میدان، لازم است عرصه رقابت به صحنه رفاقت تبدیل شود و همگان با همه سلائق، دست در دست هم داده و با پشتیبانی حداکثری از رئیس جمهور منتخب، به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنیم و بعد از آنکه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پیام تبریک ارسال فرمودند تمامی اقشار مختلف مردم هم باید به فرد منتخب تبریک گفته و برای موفقیت او دعا کنند.

✅ثانیا اینک زمان اتحاد و همبستگی و همدلی است که حرف اول را در کشور و شهرستان می زند و عامل مهمی برای پیشرفت های متعدد در عرصه های مختلف به شمار می رود ضمن اینکه اختلاف و تفرقه افکنی هیچ آورده ای برای ما نخواهد داشت که امیدوارم طرفداران و هواداران کاندیداها، به این موضوع توجه جدی نموده و دست یاری به سوی همدیگر دراز کنند و از نوشتن و بیان کردن مطالبی که اختلاف آفرین است دوری کنند.

✅ثالثا بر خود لازم می دانم از زحمات شبانه روزی برگزار کنندگان انتخابات که در دو مرحله و با زیبایی تمام صورت گرفت تشکر و قدردانی کنم.

✴️هرچند همه #سازمانها_و_نهادها و همه افرادی که به نوعی در افزایش مشارکت در انتخابات، شریک بوده اند شایسته تقدیرند اما لازم است به صورت ویژه از گروه های مختلفی یاد کنم و زحمات آنها را قدردانی کنم؛
✴️عزیزان زحمتکش و خدوم در #فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان
برادران مقتدر و خدوم #نیروی_انتظامی
#سپاهیان_وبسیجیان پرتلاش
نیروهای بی ادعا و #سربازان_گمنام امام زمان(عج)
عزیزان #دادگستری_ودادستانی شهرستان
عزیزان دفتر #نظارت_شورای_نگهبان
تیم فعال و خستگی ناپذیر #دفتر_خبر شهرستان و #خبرنگاران_و_اهالی_رسانه
تمامی #نمایندگان_فرماندار و ناظران حاضر در کنار صندوق های رای
نمایندگان محترم کاندیداهای مختلف در شعب اخذ رای

📌و در نهایت نیز اعضای محترم ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف که نقش اساسی در ایجاد شور و هیجان انتخابات داشتند و البته مردم عزیز همیشه در صحنه که حضور و مشارکت بالای آنها موجب افتخار است.

🔰اینجانب دست تک تک عزیزان زحمتکش در عرصه انتخابات را می بوسم و برای سلامتی و موفقیت همگان دعا می کنم.
امید است خدای متعال دولت چهاردهم ایران اسلامی را به دولت معصوم چهاردهم، حضرت ولی عصر ارواحنافداه متصل فرماید و ما را قدردان رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب قرار دهد.
پاینده و سربلند باشید

سیدعباس حسینی باقرآبادی
امام جمعه شهرستان بافق

📆هجدهم تیرماه ١۴٠٣

 

ارسال دیدگاه