پایگاه خبری صبح بافق

۱ آبان ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس حسيني امام جمعه بافق در پیامی از عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

“بسم الله الرحمن الرحیم”

🤲🏻خدای متعال را شاکریم که نعمت سترگ جمهوری اسلامی را به ما عطا فرمود و به برکت این نعمت عظمی، عزت و سربلندی به ما ارزانی داشت.

✴️اینک که به فاصله کمتر از پنجاه روز از شهادت رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی(ره)، ملت عزیز ایران و امت همیشه در صحنه شهرستان بافق با افتخار آفرینی دیگری، پای صندوق های رای حاضر شده و نهمین رئیس جمهور را برای دولت چهاردهم برگزیدند بر خود لازم می دانم نکاتی را حضور همه عزیزان تقدیم کنم؛

✅اولا پس از پایان یافتن ماراتن انتخابات و مشخص شدن پیروز این میدان، لازم است عرصه رقابت به صحنه رفاقت تبدیل شود و همگان با همه سلائق، دست در دست هم داده و با پشتیبانی حداکثری از رئیس جمهور منتخب، به پیشرفت ایران اسلامی کمک کنیم و بعد از آنکه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پیام تبریک ارسال فرمودند تمامی اقشار مختلف مردم هم باید به فرد منتخب تبریک گفته و برای موفقیت او دعا کنند.

✅ثانیا اینک زمان اتحاد و همبستگی و همدلی است که حرف اول را در کشور و شهرستان می زند و عامل مهمی برای پیشرفت های متعدد در عرصه های مختلف به شمار می رود ضمن اینکه اختلاف و تفرقه افکنی هیچ آورده ای برای ما نخواهد داشت که امیدوارم طرفداران و هواداران کاندیداها، به این موضوع توجه جدی نموده و دست یاری به سوی همدیگر دراز کنند و از نوشتن و بیان کردن مطالبی که اختلاف آفرین است دوری کنند.

✅ثالثا بر خود لازم می دانم از زحمات شبانه روزی برگزار کنندگان انتخابات که در دو مرحله و با زیبایی تمام صورت گرفت تشکر و قدردانی کنم.

✴️هرچند همه #سازمانها_و_نهادها و همه افرادی که به نوعی در افزایش مشارکت در انتخابات، شریک بوده اند شایسته تقدیرند اما لازم است به صورت ویژه از گروه های مختلفی یاد کنم و زحمات آنها را قدردانی کنم؛
✴️عزیزان زحمتکش و خدوم در #فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان
برادران مقتدر و خدوم #نیروی_انتظامی
#سپاهیان_وبسیجیان پرتلاش
نیروهای بی ادعا و #سربازان_گمنام امام زمان(عج)
عزیزان #دادگستری_ودادستانی شهرستان
عزیزان دفتر #نظارت_شورای_نگهبان
تیم فعال و خستگی ناپذیر #دفتر_خبر شهرستان و #خبرنگاران_و_اهالی_رسانه
تمامی #نمایندگان_فرماندار و ناظران حاضر در کنار صندوق های رای
نمایندگان محترم کاندیداهای مختلف در شعب اخذ رای

📌و در نهایت نیز اعضای محترم ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف که نقش اساسی در ایجاد شور و هیجان انتخابات داشتند و البته مردم عزیز همیشه در صحنه که حضور و مشارکت بالای آنها موجب افتخار است.

🔰اینجانب دست تک تک عزیزان زحمتکش در عرصه انتخابات را می بوسم و برای سلامتی و موفقیت همگان دعا می کنم.
امید است خدای متعال دولت چهاردهم ایران اسلامی را به دولت معصوم چهاردهم، حضرت ولی عصر ارواحنافداه متصل فرماید و ما را قدردان رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب قرار دهد.
پاینده و سربلند باشید

سیدعباس حسینی باقرآبادی
امام جمعه شهرستان بافق

📆هجدهم تیرماه ١۴٠٣

 

ارسال دیدگاه