پایگاه خبری صبح بافق

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسيني امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه شهرستان از برگزار کنندگان محافل حسيني و اهل بیت(ع) و موکب دارانی که در شهرستان و در پیاده روی اربعین برپا و به مردم و زائران خدمت رسانی کردند قدردانی کرد.

وی افزود: متاسفانه فضای کشور ما همچنان به جای رفاقت فضای رقابت است و این خوب نیست، جای تاسف دارد زمانی که رهبر معظم انقلاب حکم ریاست جمهوری منتخب را تنفیذ کردند هنوز در فضای کشور و فضای مجازی اینقدر اختلاف افکنی ایجاد می کنند که این خوب نیست. اگر ما ولایت پذیر و ولایت مدار هستیم اینجا معلوم می شود.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: کسی که ولایت پذیر است باید پشت سر ولی فقیه خود حرکت و گام وقدم بردارد. اختلاف بین مردم باعث شادی دشمن اما اتحاد ما باعث شکست دشمن می‌شود. رقابت تمام شد و بعضی هنوز باور نکردند، اگر رقابت بود رقابت برسر قدرت نبود بلکه بر سر خدمت به مردم و رسیدن به جایگاهی که بتوانیم به اسلام، کشور و مردم خدمت کنیم.

حسيني عنوان داشت: اگر نیت ما خدمت به کشور، نظام و مردم است جای رقابت نیست و باید رفاقت کرد و به دشمن فهماند که ملت ایران بر سر آرمان ها متحد هستند. از اختلاف به جایی نمی رسیم. با هم بودن ماست که اقتدار کشور را افزایش می دهد اما هرجا اختلاف بود اقتدار ما متزلزل می‌شود و امیدوارم همه ما بپذیریم که شرایط انتخابات به پایان رسیده و بحث حمایت از دولت است.

امام جمعه بافق به مسائل غزه اشاره و بیان داشت: ایران به دنبال یک حمله نوین و ترکیبی علیه اسرائیل است، امروز تظاهراتی که در خود اسرائیل علیه سیاست های دولت در حال شکل گیری است مهم ترین عامل این تظاهرات ترس از حملات ایران ، مقاومت و حزب الله است. ترس از جنگ و مردن از خود مردن سخت تر است. اگر یک روزی جنگ ایران علیه اسرائیل شکل بگیرد هیچ یهودی با تفکر اسرائیلی در امان نخواهد بود. این نتیجه زحمات نیروها و جوانان ایرانی است.

وی اظهار داشت: جوانان ما موشک هایی را طراحی کردند که هر کجا را که بخواهند می توانند هدف قراردهند. اگر ما از اختلافی که بین اسرائیلی ها رخ می دهد خوشحال می شویم چون دشمن ماست آنها هم اگر ببینند بین ما اختلاف افتاده خوشحال می شوند.

امام جمعه بافق در پایان خاطرنشان کرد: نگذاریم دشمن احساس کند بین ما اختلافی است. قطعا بین دولت و ملت ما اختلافی نیست و اگر افرادی مطلبی می نویسند باید توجیه کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه