پایگاه خبری صبح بافق

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ فرماندار بافق در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مسائل و موضوعات مرتبط با بارندگی روز یکشنبه مربوط به شهر، روستاها و جاده های شهرستان مطرح، بررسی و تصمیم گیری شد.

سید مهدی طلائی مقدم همچنین با  قدردانی از تیم حوادث شهرداری افزود: شهروندان گلایه مندی های زیادی را پیرامون آب گرفتگی معابر و محلات داشتند که درست بوده و با صحبت ها و مصوباتی در این جلسه مطرح و مقرر شد  ضمن رفع نواقص موجود، مباحث پیشگیری نیز مد نظر مسئولان واقع شود.

وی افزود: بنابر اعلام و گزارش شهردار در این جلسه، شهرداری برنامه هایی در دست اقدام دارد تا با اجرایی شدن آن مشکلات موجود رفع شود که مقرر شد ظرف حداکثر دوماه آینده با اجرایی شدن این پروژه ها مشکلی در مباحث اصلی در نقطه های مهم و بحرانی در زمان بارندگی نداشته باشیم.

طلائی مقدم افزود: در حوزه روستایی نیز پل ورودی حاجی آباد و منطقه گود گوار نیز مقرر شد با احداث حوضچه و نصب پمپ این موضوعات نیز رفع شود.

گفتنی است: در پایان این جلسه حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به عنوان دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه